  • 91. Data: 2010-01-27 16:24:56
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Tomek pisze:
    > Co znacznie lepiej ? 17-55 tez pewnie miałeś. Powtarzasz wnioski ludzi a
    > sam nie miałeś nigdy styczności ze sprzętem.

    Ale by chciał :)
    Pamiętam jak w zerówce jeden taki chwalił się ile to ma resorówek w domu
    tylko mu mama nie pozwala przynieść do szkoły.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 92. Data: 2010-01-27 16:30:37
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > bredzisz jak potluczony.
    > zakup c50d z powodu lepiej pracujacego AF uwazasz za
    > przejaw
    > ucielesnienia nieudanego zycia ?

    Nieeee.... Ty naprawdę jesteś niesamowity ;-). Potrafisz
    czytać między wierszami? Nie sądzę, wszak to nie wynika z
    wykresów... ;-)

  • 93. Data: 2010-01-27 16:34:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Robert_J pisze:

    > Nieeee.... Ty naprawdę jesteś niesamowity ;-). Potrafisz czytać między
    > wierszami? Nie sądzę, wszak to nie wynika z wykresów... ;-)

    W starych książkach z matmy czasem przybijało coś na drugą stronę :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /ile kremówek zjadł papież?/

  • 94. Data: 2010-01-27 16:36:26
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Pokaz mi swoje zdjęcia z 17-40 i 24-70.

    Ja byłbym za tym, żeby on w ogóle pokazał jakieś swoje
    zdjęcia ;-). Nie wiem, może kiedyś gdzieś coś zapodał
    (pomijam jakieś ostatnie próbki, które niczego nie
    przedstawiały), ale na razie naczytałem się tylko od groma
    przechwałek jakie to zdjęcia i gdzie ich nie zamieszczał
    ;-)))

  • 95. Data: 2010-01-27 16:49:11
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-01-27 17:36, Robert_J pisze:

> [...]
    > które niczego nie przedstawiały), ale na razie naczytałem się tylko od
    > groma przechwałek jakie to zdjęcia i gdzie ich nie zamieszczał ;-)))

    Mnie bardziej zastanawia jego bogate doświadczenie z całą gamą
    obiektywów 17-40,17-55,24-70,17-50,18-50,18-55. Miał z 450D 30% udanych
    zdjęć,miał doświadczenie z 500D, teraz ma 50D, zna się na FF. Pozazdrościć

    tomek

  • 96. Data: 2010-01-27 17:03:20
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Jan., 17:49, Tomek <b...@o...pl> wrote:

    > Mnie bardziej zastanawia jego bogate doświadczenie z całą gamą

    Jesli to cie bardziej zastanawia , to moze przestan udzielac rad innym
    dopoki bardziej sie nie zastanowisz jak to rzeczywiscie jest z
    obiektywami he ??
    bo jak do tej pory to piszesz farmazony.

    o prosze tutaj masz wynik pomiaru ( bardzo wszechstronny ) 17-40:

    http://www.colorfoto.de/Produktdaten/Canon_EF-4_17-4
    0-mm-L-USM-Canon-EOS-1Ds-Mark-II-_1155461.html

    z c450/c500d 79 pkt - wynik raczej slaby
    z c1dmkIII - 132 pkt - bardzo wysoki wynik

    i jest dokladnie tak jak projektowal canon - b dobry obiektyw dla FF.
    jesli o tym nie wiedziales , ze posiadasz na aps-c obiektyw , ktory
    nie jest dla tego formatu przeznaczony to teraz wiesz juz. Innym moge
    tylko podpowiedziec - jesli nie musisz to tego glupstwa nie rob.
    Bedzie lepiej i taniej z innym obiektywem.
    dla FF - to swietny obiektyw.
    a 17-40 nie posiadam. Nie zdecydowalem sie na zakup widzac jak on
    pracuje, po wykonaniu serii zdjec na aps-c.
    w FF uzywam 24-70 L , a ponizej 15-30 ( rzadko) . Ostatnio najwiecej
    uzywam 15/2,8

    > obiektywów 17-40,17-55,24-70,17-50,18-50,18-55. Miał z 450D 30% udanych
    > zdjęć,miał doświadczenie z 500D, teraz ma 50D, zna się na FF. Pozazdrościć

    czego zazdroscisz - rzeczy nabytych ?
    toz to zwykle zabawki.
    jesli takich rzeczy zadroscisz to jestes niezwykle malostkowy.
    ja tam nikomu aparatu nie zadzroszcze , niech ma jak najlepszy ,

  • 97. Data: 2010-01-27 17:50:31
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Jan., 17:36, "Robert_J" <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    > przedstawiały), ale na razie naczytałem się tylko od groma
    > przechwałek jakie to zdjęcia i gdzie ich nie zamieszczał

    pokaz mi gdzie sie przechwalam.
    pokaz jeden post w ktorym sie przechwalam.
    pisalem wielokrotnie , nie uwazam sie za amatora fotgrafii , jestem
    jedynie posiadaczem aparatu cyfrowego.
    zdjecia mam rozne , na miare aktualnych mozliwosci i wymagan.
    wstosunku do sprzetu mam 3 wymagania :
    ma byc ostro , dobrze naswietlone i dobre kolory.

    mozesz sobie tutaj zobaczyc z ostatnich 1- 2 miesiecy:

    http://sites.google.com/site/panosaurus2/panorama-5

  • 98. Data: 2010-01-27 18:21:36
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 24 of Jan 2010 09:29, l...@l...localdomain wrote:

    > W poście <hjgvbd$tho$1@news.onet.pl>,
    > J-L-F nabazgrał:

    > Za mało do czego? Przyjmując odbitki w 300dpi mamy:

    I przyjmując, że idealnie kadrujesz przed pstryknięciem.
    Ja czekam na matrycę z miliardem pikseli :-)
    Ale ja z tych co to długo powłóczą się zaułkami
    zanim trafią do odpowiedniej piwniczki.
    Niżej przeliczenia dla kierujących się prosto na neon McDonalda.

    --
    nb

  • 99. Data: 2010-01-27 18:54:39
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hjq07d$kn3$1@news.dialog.net.pl>,
    nb nabazgrał:

> [...]
    > zanim trafią do odpowiedniej piwniczki.
    > Niżej przeliczenia dla kierujących się prosto na neon McDonalda.

    Wycinasz więcej niż 20% kadru? To nic dziwnego, że tak długo powłóczysz ;)

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Eksportowanie historii z Gajima

  • 100. Data: 2010-01-28 01:23:44
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 27 of Jan 2010 19:54, l...@l...localdomain wrote:

    > W poście <hjq07d$kn3$1@news.dialog.net.pl>,
    > nb nabazgrał:

    > Wycinasz więcej niż 20% kadru? To nic dziwnego, że tak długo
    > powłóczysz ;)

    Dobrze jak 20% kadru zostawię. Niedawno chwaliłem się tutaj czymś
    co było może 5% oryginału http://nb.homeunix.org/tmp/photo/10_scf.JPG
    Tutaj nie ja robiłem zdjęcie. Ale nie wykroić z oryginału
    http://nb.homeunix.org/tmp/photo/10.JPG tego Rembrandta,
    a może de la Toura, byłoby grzechem. Pikseli jeno zabrakło.

    --
    nb