  • 1. Data: 2010-01-23 20:23:24
    Temat: 500D vs 50D
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Który z tych aparatów kupić?
    Jestem totalnym amatorem, do body wpinam Sigmę 18-50 2,8 EX i Takumara
    50mm 1,4.
    500D jest nową konstrukcją, 50D już trąci (trochę) myszką, jak sądzę.

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 2. Data: 2010-01-23 20:32:41
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J-L-F pisze:
    > Który z tych aparatów kupić?
    > Jestem totalnym amatorem, do body wpinam Sigmę 18-50 2,8 EX i Takumara
    > 50mm 1,4.
    > 500D jest nową konstrukcją, 50D już trąci (trochę) myszką, jak sądzę.

    Żadna myszka, ale z perspektywy czasu ogląda się filmy (właściwie
    krótkie klipy), a zdjęcia, a już nie przedstawiające dokumentu, jakby
    mniej. Zatem wybór oczywisty.
    Zaraz pewnie odezwą się głosy o ergonomii, ale należy zwrócić uwagę, że
    to przedstawiciele ergonomistów głównie, a nie fotografów :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2010-01-23 20:32:42
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-01-23 21:23:24 +0100, J-L-F <j...@o...pl> said:

    > Który z tych aparatów kupić?
    > Jestem totalnym amatorem, do body wpinam Sigmę 18-50 2,8 EX i Takumara
    > 50mm 1,4.
    > 500D jest nową konstrukcją, 50D już trąci (trochę) myszką, jak sądzę.

    Nie ma znaczenia, czym trąci. To body z wyższej aktualnej półki.
    Ale zapewne nie będziesz żałował jak kupisz 500D.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-01-23 20:48:08
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Żadna myszka, ale z perspektywy czasu ogląda się filmy (właściwie
    > krótkie klipy), a zdjęcia, a już nie przedstawiające dokumentu, jakby
    > mniej.

    Nie oglądam filmów, no chyba że agentem 007!

  • 5. Data: 2010-01-23 20:51:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J-L-F pisze:
    > Nie oglądam filmów, no chyba że agentem 007!

    Będziesz oglądał za 30 lat te robione dziś przez siebie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gryzie cię sumienie? - zażyj truecrypta/

  • 6. Data: 2010-01-23 21:09:28
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Będziesz oglądał za 30 lat te robione dziś przez siebie.

    A skąd Ty wiesz, co będziemy robić za 30 lat?
    Prorok jakiś jesteś?

  • 7. Data: 2010-01-23 21:11:27
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    JA pisze:

    > Nie ma znaczenia, czym trąci. To body z wyższej aktualnej półki.
    > Ale zapewne nie będziesz żałował jak kupisz 500D.

    To body jest tańsze o kilka ładnych stówek, które można wydać na różne
    inne atrakcyjne rzeczy, np. wizyty w agencji towarzyskiej lub alkohol.

  • 8. Data: 2010-01-23 21:12:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J-L-F pisze:

    > A skąd Ty wiesz, co będziemy robić za 30 lat?
    > Prorok jakiś jesteś?

    Nie znam chyba nikogo z pokolenia +50, któremu serce nie zabije mocniej,
    gdy zobaczy rodzinne strony z lat młodości na filmie, choćby głupim
    reportażu typu kronika.
    Taka statystyka, nawet gdy teraz się z tego śmiejemy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co zostało sfinansowane ze środków Unii nie może podlegać żadnym zmianom!/

  • 9. Data: 2010-01-23 21:25:34
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > reportażu typu kronika.
    > Taka statystyka, nawet gdy teraz się z tego śmiejemy.

    Cóż, bycie dziadkiem ma swoje prawa.
    Bycie dziadem też ma swoje prawa.
    Mówię o sobie, gdyby nie różnica w cenie, to bym kupił 50D i nie pytał
    się, czy dostępne justowanie obiektywu w body jest potrzebne czy nie nie?

  • 10. Data: 2010-01-23 21:32:24
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Jan., 21:23, J-L-F <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > 50mm 1,4.
    > 500D jest nową konstrukcją, 50D już trąci (trochę) myszką, jak sądzę.

    nie zastanawiaj sie nawet przez sekunde

    zdecydowanie 50d.

    lepiej jest grac w rulete niz kupic c500d.