  • 1. Data: 2010-01-23 17:38:32
    Temat: Walka z kretynstwem
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    http://www.rmf.fm/fakty,168621,Brytyjscy,fotografowi
    e,protestuja,przeciwko,zatrzymaniom.html

    Używając pewnego bardzo często ostatnio spotykanego zdania, lubię to :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2010-01-23 17:43:56
    Temat: Re: Walka z kretynstwem
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > http://www.rmf.fm/fakty,168621,Brytyjscy,fotografowi
    e,protestuja,przeciwko
    > ,zatrzymaniom.html
    > Używając pewnego bardzo często ostatnio spotykanego zdania, lubię to :)

    No i poczuli sie wolniejsi, szkoda ze ciut za pozno.

    Wylapia ich pojedynczo ;)

  • 3. Data: 2010-01-23 19:26:56
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > http://www.rmf.fm/fakty,168621,Brytyjscy,fotografowi
    e,protestuja,przeciwko,zatrzymaniom.html
    > Używając pewnego bardzo często ostatnio spotykanego zdania, lubię to :)

    No i dlatego Trybunal jest potrzebny. Neototalitaryzm wraca,
    i to wcale nie ze wschodu, ale z zachodu. Pod plaszczykiem
    ochrony bezpieczenstwa.

    Najbardziej mnie rozsmiesza zas proklamowanie brytyjskiego
    ORMO, tych patroli obywatelskich z uprawnieniami policyjnymi.
    Nota bene: w Polsce chca powolac cos na wzor Gwardii Narodowej.
    Tez ciekawe, takie male sily paramiltarne w stylu ZOMO.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2010-01-23 20:07:35
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hjfii0$npt$5@srv.cyf-kr.edu.pl>,
    Jacek_P nabazgrał:
    > Nota bene: w Polsce chca powolac cos na wzor Gwardii Narodowej.
    > Tez ciekawe, takie male sily paramiltarne w stylu ZOMO.

    Wybacz mą ignorancję, ale jako ówczesny przedszkolak nie bardzo pamiętam*...
    ZOMO to też byli rezerwiści zakontraktowani na udział w ewnetualnym pospolitym
    ruszeniu?

    * - zaś z lekcji historii za dużo wywnioskować się nie dało

  • 5. Data: 2010-01-23 20:23:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:
    > No i dlatego Trybunal jest potrzebny. Neototalitaryzm wraca,
    > i to wcale nie ze wschodu, ale z zachodu. Pod plaszczykiem
    > ochrony bezpieczenstwa.

    Potrzeba nowej partii, niech sobie będą złodziejami jak wszyscy, ale
    niech wypłyną na negacji pseudoterroryzmu i ochrony danych, które już od
    dawna są upublicznione. Może nawet zagłosuję.
    Jest w sumie szansa, fejsbuk i reszta to wielka siła, która pokaże kły
    wkrótce.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /największą krzywdę religiom robią wierzący/

  • 6. Data: 2010-01-23 21:14:45
    Od: Dąbrowski <a...@a...pl>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
> [...]
    > pamiętam*...
    > ZOMO to też byli rezerwiści zakontraktowani na udział w ewnetualnym

    ZOMO to w większości byli normalni poborowi. W ZOMO można było odsłużyć
    wojsko. Po ZOMO były większe szanse na pracę w milicji. Kto miał chody to
    załatwiał odsługę wojska jako sanitariusz w szpitalu a kto jeszcze większe
    chody to w straży pożarnej.

  • 7. Data: 2010-01-23 21:34:27
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > są upublicznione. Może nawet zagłosuję.
    > Jest w sumie szansa, fejsbuk i reszta to wielka siła, która pokaże kły

    Nie ma szans, społeczeństwo regularnie tresowane już dawno nie zauważa
    rzeczywistych zagrożeń i własnych potrzeb, a głosi jedynie te introdukowane
    i wpajane slogany. Pojedyncze myślące istoty mieszczą się w granicach błędu
    statystycznego. Lemingi i barany widzą tylko skrajności, najbardziej zaś
    odpowiada im czarno-biały obraz podany na tacy medialnego bełkotu, wystarczy
    sie opowiedzieć po którejś ze stron i już czują się zwolnieni z obowiązku
    myślenia.

    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2010-01-23 21:46:17
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    l...@l...localdomain napisal:
> [...]
    > ruszeniu?
    > * - zaś z lekcji historii za dużo wywnioskować się nie dało

    ZOMO to byly tzw. Zmotoryzowane Odwody MO, czyli w praktyce oddzialy szturmowe.
    Ludzi do nich brano z naboru ochotniczego (mniejsza czesc) lub z lapanki
    wojskowo-milicyjnej (wieksza czesc). Ta druga polegala na tym, ze facet
    idacy do poboru nagle dowiadywal sie, ze nie bedzie w jednostce wojskowej
    ale wlasnie w ZOMO. Uzywane byly glownie do dwoch rodzajow akcji: (a) rozganianie
    demonstracji ulicznych oraz (b) rozganianie burd stadionowych. W tym drugim
    byli niebotycznie sprawniejsi od dzisiejszej policji. Z obserwacji bezposredniej
    pamietam akcje na stadionie Wisly, gdy dwa plutony weszly i okrazyly rozrabiajacy
    sektor,
    ale nie wchodzily w glab, lecz kompletnie go zagazowaly a potem walily rowno
    i na oslep kulami gumowymi. Akcja trwala okolo 5 minut i zakonczyla sie calkowita
    pacyfikacja kiboli.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2010-01-23 22:17:24
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hjfqn9$tsk$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
    Jacek_P nabazgrał:

    > ZOMO to byly tzw. Zmotoryzowane Odwody MO, czyli w praktyce oddzialy szturmowe.
    > [...] Uzywane byly glownie do dwoch rodzajow akcji: (a) rozganianie
    > demonstracji ulicznych oraz

    Tą część słyszałem tysiące razy...

> [...]
    > i na oslep kulami gumowymi. Akcja trwala okolo 5 minut i zakonczyla sie calkowita

    ...a tą po raz pierwszy. Ale nietrudno się było domyślić.

> [...]
    > wojskowo-milicyjnej (wieksza czesc). Ta druga polegala na tym, ze facet
    > idacy do poboru nagle dowiadywal sie, ze nie bedzie w jednostce wojskowej

    A tego mi właśnie brakowało. Czyli zupełnie inaczej niż to co teraz proponują.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Znowu sesja :)

  • 10. Data: 2010-01-23 22:52:13
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 23 of Jan 2010 18:38, Janko Muzykant wrote:

    > http://www.rmf.fm/fakty,168621,Brytyjscy,fotografowi
    e,protestuja,przeciwko,zatrzymaniom.html

    > Używając pewnego bardzo często ostatnio spotykanego zdania, lubię to
    > :)

    Bez paniki!
    Pod głównym wątkiem mamy:
    "Putin ujął się za obrońcami praw człowieka (21:19)"
    Jest obrońca i jest dokąd uciekać.

    --
    nb