  • Data: 2010-01-25 17:06:42
    Temat: Re: 500D vs 50D
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Jan., 13
    > Cóż ja nie szukam na siłę ograniczeń na potrzeby grup dyskusyjnych,
    > tylko po prostu robię zdjęcia.

    kazdy robi , ktop chce , zaden argument.

    Tak się składa że najczęściej pracuje
    > właśnie na przysłonach 5,6 i 8. Zresztą np. w takim systemie mikro 4/3
    > standardowy zoom ma właśnie światło 3.5-5.6 i jakoś ludzie dają radę tym
    > fotografować, ba nawet są bardzo zadowoleni z efektów.

    a moj standardowy zoom ma sile swiatla 2,8 , wcale nie byl drogi i
    rysuje kapitalnie.
    najczesciej robie na przyslonach 5,6 - 8,0 a sila swiatla 2,8 jest
    przydatna zawsze ze wzgledu na pomiar AF , a czasem w slabych
    warunkach oswietleniowych .
    najciekawsze oswietlenie jest wwczas , gdy jest go malo.

    przymknac zawsze mozesz , otworzyc jesli masz ciemny obiektyw wiecej
    sie nie da.