  • Data: 2010-03-05 07:50:14
    Temat: Re: 4 złote za foto
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:
    > Owszem, ale pamiętaj że rynek dąży do upowszechnienia chłamu - prawo
    > Kopernika-Greshama pokazuje swoją drugą twarz. I w pewnym momencie
    > dochodzi do sytuacji, gdy nic innego nie da się kupić. Później
    > oczywiście normalność wraca w formie eksluzywnej, dostępnej dla
    > nielicznych, ale reszta musi się zadowolić byle czym.

    Ale to może dotyczyć produkcji zegarków np. Fotografia jest prosta i
    tania, wystarczy średnio zdolny (aczkolwiek naiwny), żeby się sprzedał
    za bezcen, ale oferując produkt przyzwoitej jakości i to się zdarza.
    Tu już raczej działa mechanizm plecków i znajomości faworyzujących miernotę.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl