  • Data: 2010-03-05 08:27:02
    Temat: Re: 4 złote za foto
    Od: "Remiczor" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > One już to robią.

    Drodzy Państwo. Gazety nie utrzymują się ze sprzedaży. Jeśli sprzeda się
    połowa nakładu, to gazeta wychodzi na zero /mniej więcej w dużym
    uproszczeniu/. Rynek reklamowy dopiero zaczął się odbijać od dna, a wy
    chcielibyście za każde zdjęcie dostawać 100 na rękę /kiedy faktyczny koszt
    dla wydawcy zwiększy się od 22 do 50%/ Jeśli koszt wytworzenia każdej strony
    czasopisma miałby wzrosnąć chociaż 10krotnie, to cena też musiałaby zostać
    podniesiona - wtedy jeszcze mniej osób kupowałoby gazetę, a co za tym idzie,
    jaki jest sens zamieszczania tam reklamy, która nie dotrze do nikogo?
    Ja rozumiem, że 4 PLN za fotkę to przesada, ale stocki to baardzo przydatna
    instytucja :)
    pzdr. r.