  • Data: 2010-03-05 08:17:23
    Temat: Re: 4 złote za foto
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-05, luxcamera <r...@g...pl> wrote:
    > Nikt tu Panowie nie narzeka, tylko sprzeciwia się pewnym kierunkom w
    > rozwoju gospodarki. Jeszcze Was nie dotknęło, mnie jeszcze też nie, ale
    > wielu już odczuwa skupienie zasobów finansowych w rękach garstki ludzi.
    >
    > W dniu, w którym za Waszą pracę - przy Waszym wykształceniu,
    > możliwościach i ograniczeniach - ktoś będzie chciał zapłacić nie więcej
    > niż 800 złotych, zaśpiewacie inaczej. Teraz jest Wam widać dobrze i nie
    > widzicie sensu w zawracaniu sobie głowy tym, że komuś jest już źle.

    Jak jesteś dobry w tym co robisz to zapłacą Ci więcej. Prosta i
    działająca w większości krajów zasada. W dodatku działająca sama z
    siebie. Czasy, gdy przy odpowiednim wykształceniu, umiejętnościach i
    zaangażowaniu płaciło się grosze jakiś czas temu na szczęście minęły.
    To tak w uproszczeniu.

    --
    Marcin