  • Data: 2010-03-05 10:03:33
    Temat: Re: 4 złote za foto
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "luxcamera" <r...@g...pl> wrote in message
    news:hmoqkq$ggq$1@inews.gazeta.pl...

    > Każda pani na kasie w hipermarkecie też, każda pielęgniarka, każdy lekarz,
    > każdy nauczyciel, każda sprzątaczka, każdy kierowca autobusu też...
    > Wszyscy powinni rzucić pracę?
    >
    > Przecież w tym wszystkim nie chodzi o zmowy cenowe, łamanie praw
    > konkurencji, tylko o to, że ludzie są potrzebni do pracy, a jeśli są
    > potrzebni do tej pracy, to należy im się za tą pracę płaca na takim
    > poziomie, by nie musieli pracować na 4 etatach i być na utrzymaniu
    > bogatego współmałżonka.

    Wszedzie Zmowy, Spiski, Kliki, Oni, nawet na tej grupie sa?

    Wszyscy fotografowie co do jednego sa w zmowie. Producenci samochodow takze.
    I aparatow.

    Prawda jest taka, ze gdzies lezy granica oplacalnosci pomiedzy
    wyprodukowaniem czegos o przyzwoitej jakosci, zyskiem a kosztami. Dlatego
    samochody z danego segmentu kosztuja X, dlatego podzespoly komputerowe o
    zblizonej wydajnosci kosztuja X, dlatego zdjecia sa warte X. To sa
    podstawowe prawa rynku, ktore kilka osob probuje lamac produkujac Tata Nano
    absolutnie nie nadajacy sie do niczego poza przemieszczeniem tylka do
    najblizszego sklepu. Rozumiesz analogie?

    Pozdrawiam
    Kamil