  • Data: 2010-02-04 13:35:48
    Temat: Re: 20D czy D80?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Feb., 14:06, "steel" <d...@K...wp.pl>
    wrote:

    > bo to sigma niezchipowana....

    ma chipa , tylko wymiana na wspolczesny nie uruchomi przyslony.

    > taaaaaaaaaaaaaaaaa ciekawe rzeczy opowiadasz...

    co w tym ciekawego - to normalne.
    przelicz sobie jakie potrzebne jest EV dla 8,0 lub 11,0 i 1/1500 -
    1/2000 sek. w ruchu 1/4000 sek
    i sprawdz jak czesto takie warunki i gdzie wystepuja.
    sadzisz ze w terenie odrzewionym wystepuja regularnie ?
    jesli juz chces byc cyniczny to sie nie osmieszaj.

    > znowu bzdury opowiadasz... no chyba ze twoja sigma ma z tym problem i z
    > twoim body...

    piszesz o czyms czego nie znasz nawet w przyblizeniu.
    oczywiscie wiesz najlepiej - tyle tylko ze nie wiesz o czym piszesz.
    pozyszcz sobie od kogos taki obiektyw ekw 640 na aps-c i zrob pare
    zdjec a potem sie wypowiadaj.
    widze ze nalezysz do grupy teoretykow - lepiej wiedzacych fantastow.
    sprobuj trafic poruszajacego sie ptaka ideanie ostroscia .
    Niewielki blad ostrzenia i na duzej dziurze natychmiast jestes poza
    GO.

    > Zoom jest wygodny ale dobry zoom na ptaki np u nikona kosztuje 20tys zl :)
    > Choc i sigmy 120-300 sa calkiem niezle ale bywa ze maja problemy z
    > kontrastem i bywaja awaryjne. ale to kolo 10tys zl
    > Jest jeszcze sigma 100-300/4 HSM nawet niezla ale nie za cene po podwyzkach
    > :)

    > O jakich pieniadzach mowisz?

    kazdych

    > o jakim mowa...

    zadnym konkretnym

    >bo gatunkow jest wiele...

    ile konkretnie ?

    jesli dowolny to nie powinno byc
    > problemu :)

    zrob , pokaz to uwierze ze potrafisz , bo o tym ze sie da to napisac
    kazdy moze :-)))).

    XXX