  • Data: 2010-02-05 09:11:09
    Temat: Re: 20D czy D80?
    Od: "steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wracajac do temtatu - ta leica 560mm+20D spokojnie wystarczy na
    > ptaszyska:)

    na ptaszyska wystarczy i 24mm (ostatnio takie proby niektorym wychodza
    calkiem fajnie) wszystko zalezy co focisz....
    jedne ptaszyska sa bardzo czule na wszystko inne na pewne zachowania nie
    zwracaja uwagi..

    ten gosc http://plfoto.com/152597/autor.html np focil dlugi czas drobnice
    Canonem 100/2.8 Macro
    teraz nie wiem czy czegos dluzszego nie ma... bo dawno z nim nie gadalem :)

    > Trzeba bedzie dokupic matowke z klinem i krecic MF az
    > wyjda przyzwoite efekty. Jak zrobie pierwsze zdjecie warte pokazania
    > to sie odezwe - 1 zasiadka w przyszlym tygodniu:)

    zycze powodzenia....

    > http://www.fredmiranda.com/forum/topic/721988
    > to porownanie potierdza ze ten obiektyw jest cos wart

    wyglada niezle...

    Pozdrawiam zyczac powodzenia i nie zrazania sie pierwszymi nie powodzeniami
    :)
    --
    Steel