eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody10 mniej nie wystarczyło
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 414

  • 281. Data: 2014-12-21 12:40:44
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jankol" <b...@w...pl> wrote in message
    news:54969048$0$2645$65785112@news.neostrada.pl...
    > ========================
    > kog.: Z maksymalną dopuszczalną jaka obowiązuje wszystkich.
    > ==================================
    > Jan.: Czyli nadal wina kierowcy pojazdu uprzywilejowanego, bo
    > przy tych dopuszczalnych też są wypadki.
    > W terenie zabudowanym często jest max 70 km/h.
    > W nocy to może być za dużo, bo : "nawaleni", niepełnosprawni oznakowani,
    > itd.
    > To w końcu ile km/h ma jechać pojazd uprzywilejowany ?
    > =============
    > kog.: W bonusie mogą pojechać jednokierunkową pod prąd, przejechać na
    > czerwonym świetle z zachowaniem szczególnej ostrożności. Zabitym nie
    > pomogą bo nikt im nie jest w stanie pomóc. Ponieważ nie mają stosownej
    > wiedzy medycznej są w stanie pomóc lekko rannym, Lekko rani doczekają do
    > przyjazdu karetki. Jeśli ranni będą uwięzieni w samochodach to bez straży
    > pożarnej ich nie wyciągną. Zresztą bez specjalnych kołnierzy które mają
    > strażacy i ratownicy medyczni rannych ruszać postronnym osobom nie wolno.
    > >ciach<
    > Jak bym był ranny i jakiś policjant na własną rękę chciał by mnie wyciągać
    > z rozbitego samochodu to bym mu powiedział żeby sp....ł.
    > =======================
    > Jan.: G.....o prawda.
    > Wręcz przeciwnie, poszkodowany będzie błagał, aby go wyciągnąć w pierwszej
    > kolejności w sytuacji : gdy czuć zapach paliwa, wichura może przewrócić
    > pobliskie drzewo, lub przenieść pobliski dach na poszkodowanego,
    > albo samochód może zatonąć, kołysze się i może spaść z mostu, itd. itp.
    > Właśnie m.in. w takich sytuacjach każdy pojazd uprzywilejowany jest
    > potrzebny jak najprędzej, również policyjny.

    Widzisz Kogutek444, kolega Ci właśnie pokazał, że ma lepszą wyobraźnię niż
    Ty.


  • 282. Data: 2014-12-21 12:48:29
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Nie, nie, nie... dodatnie "prawda" na końcu zdania, często po przecinku
    > to forma zadawania PYTAŃ. Przykład:
    >
    > - będziesz jutro w szkole, prawda?
    > - tak, będę.
    >
    > - wypełnić trzeba cały ten formularz, prawda?
    > - tak, cały.

    LOL, brawo ! Moze byc po przecinku. Sam sobie napisales odpowiedzi, prawda
    ?:)

    Tak, ma przestrzegac przepisow, bo nie moze zachowywac sie jak taran. Jedno
    z drugiego wynika.
    Ech czlowieku rece i nogi opadaja od twojego trollowania, komedia jak sie to
    czyta :)
    Wystarczy, bo jestes uparty jak osiol.
    Jesli dowiem sie jaki byl final sprawy to ci przekaze.
    EOT





  • 283. Data: 2014-12-21 13:13:44
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Przez to że miał dużą prędkość (silne auto, dynamiczne przyspieszenia
    > na krótkich odcinkach drogi) to dostał w tył auta - gdyby jechał czymś
    > wolniej to być może dostałby w drzwi lub bok, to jest ułamek sekundy.

    ROTFL.
    Drogie dzieciaczki, gosc tam jechal 50km/h, czyli calkowicie przepisowo.
    Ostatnie 70m zrobil w 5sek, co latwo przeliczyc z czasu na kamerze i
    przejechanego dystansu.
    Gdzie mu do waszych glupot, ktore wymyslacie. Przeciez ludzie to czytaja,
    nie wstyd wam tak plesc ? :)

    Cytujac klasyka:
    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
    tylu idiotów"


  • 284. Data: 2014-12-21 13:28:01
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello mk4,

    Sunday, December 21, 2014, 1:04:37 AM, you wrote:

    [...]

    >>>> Czyli jechal zgodnie z PoRD, bo zachował szczególną ostrożność.
    >>> A chocby i tak. Ktora to byla? 1-sza w nocy?
    >>> No to ruch jak diabli. I pojazdu uprzywilejowanego na sygnale ani nie
    >>> psosob zobaczyc ani uslyszec. Rzeczywiscie sa mocne podstawy do tego
    >>> zeby sie toczyc 50...
    >> Niedawno nieślepy i niegłuchy a nawet niepijany nie zobaczył ani nie
    >> usłyszał pociągu jadącego 100km/h, dopóki w niego nie przydzwonił.
    >> Pieszo. Przeżył, o dziwo.
    > Ok, tylko co z tego?

    To z tego, że skoro może się zdarzyć, że pieszy nie zauważy pociągu,
    dopóki się w niego nie wbije, to może się zdarzyć, że pieszy nie
    zauważy pojazdy uprzywilejowanego.

    > Bo patrzac na zacietrzewienie czesci ludzi w tym watku postawie teze, ze
    > w gestym lesie nalezy ustawic ograniczenie predkosci dla pociagow, zeby
    > taki wypadek nie wydarzyl sie w przyszlosci...

    Pieszy na przejściach przez tory nie ma pierwszeństwa przed pociągiem.


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 285. Data: 2014-12-21 13:33:50
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Co bys nie napisal tylko bedziesz sie dalej kompromitowal bo fakty sa
    > takie, ze gosc tego pojazdy nie widzial i dzwon byl. A powinien widziec bo
    > jak wiemy zielone swiatlo pozwala ci na przejazd za sygnalizator o ile
    > warunki na to pozwalaja a nie walenie na wprost na oslep.
    > Nie widzial czyli sytuacji nie ogarnial.

    Jemu warunki pozwalaly, karetce nie. Idz do okulisty po mocniejsze szkla.

    > A co do insynuacji to z samej spokojnej jazdy 100km/h w miescie nic nie
    > wynika.
    > To czy jest to niebezpieczne i na ile decyduja panujace warunki oraz inne
    > czynniki (ale je pominmy). Co innego jak jest szeroka droga z dobra
    > widocznoscia i brak utrudnien a co innego jak dosc waska jezdnia plus
    > samochody zaparkowane po obu stronach oraz padajacy deszcz i szarowka i
    > mozliwosc, ze w kazdej chwili ktos moze sie wylonic z tego szpaleru
    > pojazdow. Nie sadzisz?

    LOL. Sądze, a jakie warunki sa na filmie? Szeroko, pusta droga, zielone
    swiatlo, swietna pogoda, 50km/h na liczniku i... jakis idiota w karetce,
    ktory wjezdzajac na czerwonym nie zachowal ostroznosci.
    I znowu przeczysz sam sobie, ale do tego juz wszystkich przyzwyczailes :)



  • 286. Data: 2014-12-21 13:36:16
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-21 13:13, Czesław Wiśniak wrote:
    >> Przez to że miał dużą prędkość (silne auto, dynamiczne przyspieszenia
    >> na krótkich odcinkach drogi) to dostał w tył auta - gdyby jechał czymś
    >> wolniej to być może dostałby w drzwi lub bok, to jest ułamek sekundy.
    >
    > ROTFL.
    > Drogie dzieciaczki, gosc tam jechal 50km/h, czyli calkowicie przepisowo.

    Widze nerwiki popuszczaja - ale to dobrze, moze dojdzie do autorefleksji
    po jakims czasie.

    > Ostatnie 70m zrobil w 5sek, co latwo przeliczyc z czasu na kamerze i
    > przejechanego dystansu.

    Bez zwiazku.

    > Gdzie mu do waszych glupot, ktore wymyslacie. Przeciez ludzie to
    > czytaja, nie wstyd wam tak plesc ? :)

    No to dobrze, ze czytaja. Moze nawet czesci zdarza sie tak lub znacznie
    gorzej pojechac (w tym mnie samemu). Ale to nie oznacza, ze sie bede
    zapieral, ze to wszystko dobrze i ok bylo.

    I wlasnie mi sie zdaje, ze jednak gro ludzi ocenia to w mniejszym badz
    wiekszym stopniu tak jak to przedstawiam. Zwlaszcza wiedzac jaki byl
    ostateczny skutek (i chce podkreslic, ze w zadnym miejscu nie wydaje
    zadnego sadu co do ostatecznej winy - z istotnego dla mnie punktu
    widzenia jest to bez wiekszego znaczenia bo nie to oceniam).

    > Cytujac klasyka:
    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
    > tylu idiotów"

    A ja nie wiedzialem, ze jest tylu schizofrenikow albo cwaniakow, ktorzy
    na kazdym kroku chca naginac wszelkie mozliwe fakty do wlasnych
    oczekiwan badz urojen.

    --
    mk4


  • 287. Data: 2014-12-21 13:45:29
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu sobota, 20 grudnia 2014 20:41:15 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

    > Cały dowcip polega na tym, że nie miał prawa tam być - miał OBOWIĄZEK
    > ustąpić karetce pierwszeństwa i nie wleźć na drogę pod jadącą karetkę...


    Caly dowcip polega na tym, ze nie rozumiesz co czytasz, ani nie przyjmujesz do
    wiadomosci wyjasnien.. ;)

    1. Pojazd uprzywilejowany NIE ZYSKUJE ZADNEGO PIERSZENSTWA!!!! przeczytaj dopkladnie
    PoRD i pokaz przepis, ktory mowi co innego. jesli gdzies jest mowa o "ustapieniu
    pierszenswtwia" jest to dokladnie napisane!!!

    2. Ma prawo nie przestrzegac wiekszosci przepisow - ale na wlasne ryzyko - to znaczy
    jest napisane "przy zachowaniu szczegolnej ostroznosci", praktyka/orzecznictwo sadowe
    jest takie, ze jesli byla kolizja to jesli nawet jechal na sygnale to jest zawsze
    winnym, jesli drugi pojazd/uczetnik wypadku tylko "nie umozliwil przejazdu", tzn.
    jechal przepisowo tak, jakby ten drugi nie mial wlaczonych sygnalow.

    3. Podobna sytaucja jest w przepisie u umozliwianiu wlaczenie sie do ruchu autobusow.
    Niby nalezy umozliwic wlaczenie, ale nie daje to kodeksowo rozumianego PIERSZENSTWA
    autobusowi i w razie kolizji znow winny jest kierowaca autobusu.

    WS


  • 288. Data: 2014-12-21 13:47:48
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-21 13:28, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello mk4,
    >
    > Sunday, December 21, 2014, 1:04:37 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    >>>>> Czyli jechal zgodnie z PoRD, bo zachował szczególną ostrożność.
    >>>> A chocby i tak. Ktora to byla? 1-sza w nocy?
    >>>> No to ruch jak diabli. I pojazdu uprzywilejowanego na sygnale ani nie
    >>>> psosob zobaczyc ani uslyszec. Rzeczywiscie sa mocne podstawy do tego
    >>>> zeby sie toczyc 50...
    >>> Niedawno nieślepy i niegłuchy a nawet niepijany nie zobaczył ani nie
    >>> usłyszał pociągu jadącego 100km/h, dopóki w niego nie przydzwonił.
    >>> Pieszo. Przeżył, o dziwo.
    >> Ok, tylko co z tego?
    >
    > To z tego, że skoro może się zdarzyć, że pieszy nie zauważy pociągu,
    > dopóki się w niego nie wbije, to może się zdarzyć, że pieszy nie
    > zauważy pojazdy uprzywilejowanego.

    Ale wg mnie wtedy to jest jego problem, ze nie zauwazyl. Powinien
    zauwazyc i dolozono staran co do tego zeby zauwazyl. I jak sam
    napisales, moze sie zdarzyc. No moze, ale to nie jest powod, zeby w
    takiej potencjalnej mozliwosci doszukiwac sie czegos wiecej a zwlaszcza
    tworzyc jakies regulacje, ktore rozwiaza ten problem ale prawdopodobnie
    zaszkodza w setkach badz tysiacach innych przypadkow, gdy pomoc dotrze
    za pozno.

    >> Bo patrzac na zacietrzewienie czesci ludzi w tym watku postawie teze, ze
    >> w gestym lesie nalezy ustawic ograniczenie predkosci dla pociagow, zeby
    >> taki wypadek nie wydarzyl sie w przyszlosci...
    >
    > Pieszy na przejściach przez tory nie ma pierwszeństwa przed pociągiem.

    No dzis nie ma - tak jak i w okolicy przejscia przed samochodem. Ale
    ponoc wkrotce ma miec. Wiec moze i mozna mu zrobic za jakis czas
    pierwszenstwo przed pociagiem.

    Przeciez jest to niemal tak samo niedorzeczne jak przed samochodem.
    A jednak masa idiotow wykorzystujac goebbelsowska propagande skutecznie
    lansuje ten pomysl.

    --
    mk4


  • 289. Data: 2014-12-21 13:50:14
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-21 13:33, Czesław Wiśniak wrote:
    >> Co bys nie napisal tylko bedziesz sie dalej kompromitowal bo fakty sa
    >> takie, ze gosc tego pojazdy nie widzial i dzwon byl. A powinien
    >> widziec bo jak wiemy zielone swiatlo pozwala ci na przejazd za
    >> sygnalizator o ile warunki na to pozwalaja a nie walenie na wprost na
    >> oslep.
    >> Nie widzial czyli sytuacji nie ogarnial.
    >
    > Jemu warunki pozwalaly, karetce nie. Idz do okulisty po mocniejsze szkla.
    >
    >> A co do insynuacji to z samej spokojnej jazdy 100km/h w miescie nic
    >> nie wynika.
    >> To czy jest to niebezpieczne i na ile decyduja panujace warunki oraz
    >> inne czynniki (ale je pominmy). Co innego jak jest szeroka droga z
    >> dobra widocznoscia i brak utrudnien a co innego jak dosc waska jezdnia
    >> plus samochody zaparkowane po obu stronach oraz padajacy deszcz i
    >> szarowka i mozliwosc, ze w kazdej chwili ktos moze sie wylonic z tego
    >> szpaleru pojazdow. Nie sadzisz?
    >
    > LOL. Sądze, a jakie warunki sa na filmie? Szeroko, pusta droga, zielone
    > swiatlo, swietna pogoda, 50km/h na liczniku i... jakis idiota w
    > karetce, ktory wjezdzajac na czerwonym nie zachowal ostroznosci.
    > I znowu przeczysz sam sobie, ale do tego juz wszystkich przyzwyczailes :)

    A teraz odwracasz kota ogonem - ale ludzie nie sa glupi i to widza.
    Ja sie w niemal do sprawy kretki nie odnosze. Oceniam jazde goscia na
    filmiku. A dla niego i ciebie jako jego poplecznika fakty sa
    nieublagane. Mozesz zaklinac rzeczywistosc ale jest jak jest.

    No sory winetu ;)

    --
    mk4


  • 290. Data: 2014-12-21 16:13:35
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello mk4,

    Sunday, December 21, 2014, 1:47:48 PM, you wrote:

    [...]

    > A jednak masa idiotow wykorzystujac goebbelsowska propagande skutecznie
    > lansuje ten pomysl.

    O prawie Godwina słyszałeś?

    *PLONK!*


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

strony : 1 ... 10 ... 20 ... 28 . [ 29 ] . 30 ... 40 ... 42


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: