  • 271. Data: 2014-12-21 11:29:57
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Tak - jak teza nie pasuje do faktow to tyb gorzej dla faktow. A fakty
    > tutaj byly jak napisalem. Dla tego kierowcy to co robil bylo o niebo ponad
    > jego umiejetnosci bo jak widac jadac zuplenie nie ogarnial rzeczywistosi
    > wokol siebie. Jak napisalem - gdyby jechal normalnie a nie probowal jak
    > miszcz WRC to pewnie by mu zostalo czasu i uwagi na to aby zobaczyc ten
    > pojazd co mu strzal w bok zafundowal.
    > Zreszta co tu tlumaczyc.
    > Przy takim sposobie jazdy, jego niewprawny mozg musi ciac detale po do
    > zeby sie przykolejnej zmianie pasa nie wpierdzielic w kogos. A na analize
> [...]

    No jak dla ciebie to jest jak miszcz wrc to ty chyba jeszcze po placu zabaw
    jezdzisz.
    Co bylo nienormalnego w jego jezdzie i ponad jego umiejetnosci, ze dostal
    strzala ?

    Przeciez to co napisales i ja cytuje ponizej, idealnie pasuje do tej
    sytuacji z filmu (mimo, ze nie jechal tam 100km/h):

    "Swiety sie odezwal. W miescie czesto sie kolo 100 leci - zwlaszcza jak
    jezdnia ma dwa albo trzy pasy wjednym kierunku. A tu sie swiety gniew
    podnosi. I bynajmniej nie jest to zadne szalenstwo bo tyle po prostu
    jedzie wiekszosc pojazdow. Powiem wiecej - ci kierowcy sie nie spiesza -
    oni sobie spokojnie jada.
    No ale tu zaraz jakis nawiedzony moralizator bedzie snul swoje urojenia
    o powiazaniu predkosci 100 km/h z uposledzeniem umyslowym. Rzeczywiscie
    trzeba byc uposledzonym zeby takie dyrdymaly pisac."

    Zdecyduj się hipokryto co jest dla ciebie szalenstwem a co nie, bo wychodzi,
    ze jedynym uposledzonym jestes ty i sam karcisz swoje poglady. Dodatkowo
    probujesz sie ratowac tnac niewygodne cytaty. Wybacz ale trudno mi
    dyskutowac z taka osobą, troche podobna do innego dyskutanta w tym watku.
    Mimo ewidentych dowodow, jasnych przepisow i dodtkowo opinii osob zawodowo
    zajmujacych sie tymi tematami nie przyznac racji i isc w zaparte do konca
    to zwyczajne szmacenie sie, ale widac niektorzy tak lubia.
    Coz, zycze powodzenia w zyciu.

  • 272. Data: 2014-12-21 11:49:08
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Przesłyszałeś się. To było PYTANIE a nie TWIERDZENIE.

    Nieporozumienie, chodzilo ci o rozmowe w filmie, tak ?
    To bylo twierdzenie. Oddzielne pytanie: "Prawda ?", mialo na celu tylko
    potwierdzenie tej opini prze druga osobe w prezentacji i tak sie stalo.

  • 273. Data: 2014-12-21 12:05:42
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-21 03:16, Pszemol wrote:
    > "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message

    > Na Zachodzie mieszkają inni ludzie, Ordnung must sein.
    > A u nas, w Polsce, mieszkają inni ludzie...
    >
    > p.s. zdarzyło Ci się przechodzić po pasach na czerwonym?

    Nie mnie pytasz ale oczywiscie.
    Robie to regularnie np. w niedziele rano jak ide na basen. Moge wlaczyc
    przycisk i czekac minute czy dwie po czym bez sensu zatrzymac jakies
    tam dwa pojazdy, ktore tez wtedy stoja bez sensu a akurat trafilo im sie
    wtedy poruszac ta droga. A moge po prostu przejsc na czerwonym jak nic
    na horyzoncie nie widac. Ktos pokusi sie o sformulowanie jakiejs tezy w
    zwiazku z tym?

    --
    mk4

  • 274. Data: 2014-12-21 12:08:04
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-21 01:42, Czesław Wiśniak wrote:

    > Wazniejsze jest bezpieczenstwo niz ekologia, nawet bezpieczenstwo pijanego.

    I to powiedzial gosc, co wrzucil filmik z jazdy narwanego kolesia po
    czym udowadnial, ze tamten jechal jak najbardziej normalnie. Serio?

    Zupelnie sie skompromitowales i siegnales szczytow hiporkyzji oraz
    logiki Kalego.

    Zniknij i powroc za pol roku. Moze ludzie juz zapomna.

    --
    mk4

  • 275. Data: 2014-12-21 12:22:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mk4" <m...@d...nul> wrote in message

> [...]
    > poruszac ta droga. A moge po prostu przejsc na czerwonym jak nic na
    > horyzoncie nie widac. Ktos pokusi sie o sformulowanie jakiejs tezy w

    Opowiem Ci kawał, może zrozumiesz psychikę Niemca i czym ona
    się różni od psychiki Polaka... Pasuje do tego co napisałeś wyżej.

    Przychodzi Niemiec do okienka kasy PKP z awanturą.
    Niemiec:
    - prosiłem panią o miejscówkę z siedzeniem skierowanym w stronę jazdy
    przecież wyraźnie mówiłem, a pani co, dała mi taką tyłem do jazdy!
    Kasjerka PKP:
    - przepraszam, już sprawdzam pana bilet....
    - proszę pana, tu widzę w komputerze że rzeczywiście zrobiłam błąd,
    pan miał miejsce tyłem do jazdy, ale nie rozumiem dlaczego nie porozmawiał
    pan z pasażerem siedzącym na przeciwko pana w przedziale i nie poprosił
    o zamianę? Komputer mi mówi, że pociąg był prawie pusty i było dużo
    wolnych miejsc...
    Niemiec:
    - nie mogłem porozmawiać z pasażerem na przeciwko bo nikt tam nie
    siedział....

  • 276. Data: 2014-12-21 12:26:52
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-21 11:29, Czesław Wiśniak wrote:

    > No jak dla ciebie to jest jak miszcz wrc to ty chyba jeszcze po placu
    > zabaw jezdzisz.
    > Co bylo nienormalnego w jego jezdzie i ponad jego umiejetnosci, ze
    > dostal strzala ?

    Co bys nie napisal tylko bedziesz sie dalej kompromitowal bo fakty sa
    takie, ze gosc tego pojazdy nie widzial i dzwon byl. A powinien widziec
    bo jak wiemy zielone swiatlo pozwala ci na przejazd za sygnalizator o
    ile warunki na to pozwalaja a nie walenie na wprost na oslep.
    Nie widzial czyli sytuacji nie ogarnial.

    Dyskusja jest bez sensu bo doskonale to widac jak jest - czyli, ze cala
    uwage wkladal w to zeby byle szybciej pojechac i jak sie da to slalomem
    miedzy innymi pojazdami. A ty chcesz sie upierac, ze tam widac cos innego.

    A co do insynuacji to z samej spokojnej jazdy 100km/h w miescie nic nie
    wynika.

    To czy jest to niebezpieczne i na ile decyduja panujace warunki oraz
    inne czynniki (ale je pominmy). Co innego jak jest szeroka droga z dobra
    widocznoscia i brak utrudnien a co innego jak dosc waska jezdnia plus
    samochody zaparkowane po obu stronach oraz padajacy deszcz i szarowka i
    mozliwosc, ze w kazdej chwili ktos moze sie wylonic z tego szpaleru
    pojazdow. Nie sadzisz?

    A ktos kto rowna te sytuacje i stawia teze, ze "trzeba byc szalencem"
    zeby w miescie sie tak poruszac sam jest tym szalencem. A z P w
    okolicach 1 hipokryta jest ten co mu wtoruje.

    --
    mk4

  • 277. Data: 2014-12-21 12:28:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jakie pytanie ? Gdzie tam jest znak zapytania i co to ma do rzeczy ?
    > Nie wiesz co piszesz i nie wiesz co oglądasz !
    > Człowieku ogarnij się w końcu :)

    Jak to co to ma do rzeczy? Nie odróżniasz roli pytania od roli twierdzenia?
    Przecież wyraźnie jeden drugiego PYTA czy to prawdza że kierowca
    karetki ma stosować się do przepisów a ten drugi, zamiast na to pytanie dać
    odpowiedź, mówi tylko że kierowca karetki nie ma jej używać jako tarana.
    Czyli daje odpowiedź wymijającą.

    > LOL. Ciekawe za co ? Jakie to szczęście, że jestes "Nikim". Wszystkie
    > radia kazałbys pousuwac z samochodów.
    > Wybacz ale zasługujesz na ten tytuł :)

    Za co? Za brawurową, nieuważną jazdę, za szybką do warunków na drodze.
    Wyobraź sobie że znam to uczucie: dostajesz zastrzyk emocji od dobrej
    muzyki w aucie, jedziesz szybko, jak niezwyciężony, dynamicznie
    przyspieszasz,
    przemykasz sie między innymi "powolnymi nieudacznikami" na drodze :-)
    No i niestety fajnie jest tylko wtedy gdy na drodze jest pusto, jest dobra
    widoczność daleko - mogę wtedy te swoj 286 koników poczuć w miarę
    bezpiecznie... Ale nie w jego sytuacji, gdzie ma ciasno, dojeżdza do
    skrzyżowania wprawdzie otwartego ale bez widoczności z lewej strony
    (bo stoi rząd samochodów zasłaniający tą część skrzyżowania) no i masz BUM.

  • 278. Data: 2014-12-21 12:35:33
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-21 03:17, Pszemol wrote:
    > "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message

    > Przesłyszałeś się. To było PYTANIE a nie TWIERDZENIE.

    > Tak, wstyd będzie jak ukarali kierowcę muzykanta w transie...

    To nie ma znaczenia kto zostanie ukarany a kto nie.

    Pytanie - czy frog krecacy baczki na placu zbawiciela lamal jakies
    przepisy? No ani za szybko nie jezdzil, na rondzie byl to wg niektorych
    mogl sie krecic wkolo jak bak to o co biega?

    Zmierzam do tego, ze nawet nie lamiac wprost przepisow szczegolowych
    mozna jechac bardzo ryzykownie lub wrecz niebezpiecznie.

    No i po to sa przepisy ogolne, ktore nakazuja wlasnie np dosotsowac
    predkosc i sposob jazdy do warunkow. Czy na filmiku koles dostosowal -
    wg mnie nie. Bo gdyby dostosowal to by widzial.

    --
    mk4

  • 279. Data: 2014-12-21 12:36:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nieporozumienie, chodzilo ci o rozmowe w filmie, tak ?
    > To bylo twierdzenie. Oddzielne pytanie: "Prawda ?", mialo na celu tylko
    > potwierdzenie tej opini prze druga osobe w prezentacji i tak sie stalo.

    Nie, nie, nie... dodatnie "prawda" na końcu zdania, często po przecinku
    to forma zadawania PYTAŃ. Przykład:

    - będziesz jutro w szkole, prawda?
    - tak, będę.

    - wypełnić trzeba cały ten formularz, prawda?
    - tak, cały.

    Na filmie pada więc pytanie o to, czy kierowca karetki ma przestrzegać
    przepisów a w roli odpowiedzi masz tylko tezę, że nie może używać
    karetki jako tarana... Idiotyczny filmik, bo z artykułu 53 wynika wyraźnie
    że właśnie ma pełne prawo nie stosować się do przepisów...

  • 280. Data: 2014-12-21 12:39:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mk4" <m...@d...nul> wrote in message
    > No i po to sa przepisy ogolne, ktore nakazuja wlasnie np dosotsowac
    > predkosc i sposob jazdy do warunkow. Czy na filmiku koles dostosowal - wg
    > mnie nie. Bo gdyby dostosowal to by widzial.

    Na filmiku widać, że koleś muzykant jadący w transie miał ograniczoną
    widoczność skrzyżowania z lewej strony przez sznur samochodów
    czekających w kolejce do skrętu w lewo... Mimo to z pełnym impetem
    wjechał na skrzyżowanie pod jadącą tam karetkę pogotowia...
    Przez to że miał dużą prędkość (silne auto, dynamiczne przyspieszenia
    na krótkich odcinkach drogi) to dostał w tył auta - gdyby jechał czymś
    wolniej to być może dostałby w drzwi lub bok, to jest ułamek sekundy.