    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Date: Sun, 21 Dec 2014 05:28:43 -0600
    <3...@p...pl.invalid> <m6kire$2eh$1@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <m6kre2$dc6$1@dont-email.me> <m6ku23$omm$1@dont-email.me>
    <m6nhe3$pac$1@mx1.internetia.pl> <m6pab0$eu4$1@dont-email.me>
    <m6pc99$b8j$1@node2.news.atman.pl> <m6qdsg$c9l$1@mx1.internetia.pl>
    <m6qsju$h0e$1@dont-email.me> <m6rbfm$2pu$1@node1.news.atman.pl>
    <m6s00g$a1e$1@dont-email.me> <m6t159$4kj$1@dont-email.me>
    <m72mnt$sbj$1@dont-email.me> <m7415s$agl$1@dont-email.me>
    <m74eqj$9v9$1@dont-email.me> <m74hbj$91c$1@node1.news.atman.pl>
    <m74i1d$pln$1@dont-email.me> <m74ldi$dq2$1@node1.news.atman.pl>
    <m74r1o$683$1@dont-email.me> <m74sk8$d9p$1@node2.news.atman.pl>
    <m74u0a$jps$1@dont-email.me> <m7507o$qhr$1@node1.news.atman.pl>
    <m7521h$5os$1@dont-email.me> <m754u8$vf6$1@node1.news.atman.pl>
    <m755a3$iqm$1@dont-email.me> <m757of$2na$1@node1.news.atman.pl>
    <m75aib$iam$1@dont-email.me> <m76339$tfr$1@node1.news.atman.pl>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message
    news:m76339$tfr$1@node1.news.atman.pl...

    > Jakie pytanie ? Gdzie tam jest znak zapytania i co to ma do rzeczy ?
    > Nie wiesz co piszesz i nie wiesz co oglądasz !
    > Człowieku ogarnij się w końcu :)

    Jak to co to ma do rzeczy? Nie odróżniasz roli pytania od roli twierdzenia?
    Przecież wyraźnie jeden drugiego PYTA czy to prawdza że kierowca
    karetki ma stosować się do przepisów a ten drugi, zamiast na to pytanie dać
    odpowiedź, mówi tylko że kierowca karetki nie ma jej używać jako tarana.
    Czyli daje odpowiedź wymijającą.

    > LOL. Ciekawe za co ? Jakie to szczęście, że jestes "Nikim". Wszystkie
    > radia kazałbys pousuwac z samochodów.
    > Wybacz ale zasługujesz na ten tytuł :)

    Za co? Za brawurową, nieuważną jazdę, za szybką do warunków na drodze.
    Wyobraź sobie że znam to uczucie: dostajesz zastrzyk emocji od dobrej
    muzyki w aucie, jedziesz szybko, jak niezwyciężony, dynamicznie
    przyspieszasz,
    przemykasz sie między innymi "powolnymi nieudacznikami" na drodze :-)
    No i niestety fajnie jest tylko wtedy gdy na drodze jest pusto, jest dobra
    widoczność daleko - mogę wtedy te swoj 286 koników poczuć w miarę
    bezpiecznie... Ale nie w jego sytuacji, gdzie ma ciasno, dojeżdza do
    skrzyżowania wprawdzie otwartego ale bez widoczności z lewej strony
    (bo stoi rząd samochodów zasłaniający tą część skrzyżowania) no i masz BUM.