  • 181. Data: 2010-02-16 00:03:56
    Temat: Re: Video
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > już mi sie nie chce przewijając ten wątek męczyć kulki w myszce ...

    Komputer jest dla ludzi, nie odwrotnie. Skonfiguruj sobie program
    pocztowy i nie będziesz musiał rolkować.
    Aha i nie schodź z tematu albo zamilcz.

  • 182. Data: 2010-02-16 00:06:29
    Temat: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-16 00:01, złoty pisze:

    > ...na szybko przegladam ten jakze rozbudowany watek i ...podziwiam Cie
    > (i innych w tym watku). Gadacie z gosciem, ktory cala swoja wiedze nt
    > jazdy czerpie z PS2/3 i tego co wyczyta w internecie. Aha..i brat czasem
    > dawal mu sie przejechac golfem III w stanie agonalnym z '92r. od czasu
    > do czasu... dliugo tak jeszcze bedzie sie dawac wciagac w ta kretynska
    > dyspute? To oczywiscie wasza sprawa ale.. nie czujecie, ze gosc was po
    > prostu robi w bambuko? Cokolwiek napiszecie..i tak nie ma najmniejszego
    > sensu..

    Idź przeglądnij lepiej czy odrobiłeś wszystkie lekcje dzieciaku.

    *PLONK*

  • 183. Data: 2010-02-16 00:23:30
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Plumpi pisze:

    > Nie porównuj FWD i BMW, bo to jest śmieszne.
    > BMW to klasa sama w sobie.

    ostatnia "klasa sama w sobie" skonczyla sie z E34 i analogicznych z tego
    okresu. Potem..zaczal sie wiekszy/mniejszy szajs ;)

    >Są to samochody z zacięciem sportowym o dużej
    > masie i dobrze dociążone. Porównywanie ich z pierwszym lepszym Golfem
    > czy innym, typowo cywilnym autem jest po prostu śmieszne, a Ty cały czas
    > to właśnie robisz. To, że lepiej się prowadzi i lepiej trzyma drogi to
    > zasługa całej konstrukcji i zawieszenia, a nie rodzaju napędu. Uważam,
    > że RWD stając w szranki z autem FWD podobnej klasy po prostu przegrywa z
    > kretesem.

    ..w zimie! RWD jest fajnym napedem na lato/ciepla wiosne i jesien!

    > Polityka firmy BMW jest jednoznacznie określona. Trafiają oni do
    > klientów przede wszystkim młodych, chcących się wyszaleć i z
    > zamiłowaniem do sportów samochodowych. Przy FWD ci ludzie po prostu nie
    > mieliby frajdy tak jak przy RWD.

    ..alez oczywiscie, ze mieliby. Ci "mlodzi" nie maja przewaznie bladego
    pojecia o jezdzie. BMW robi po prostu to..co umie. W kwestii produkcji
    aut przednionapedowych ma takie pojecie i doswiadczenie..ja swinia w
    kwestii latania.

    > Może w końcu to zrozumiesz.
    > FWD jest lepszym rodzajem napędu, który zapewnia większą stabilność
    > prowadzenia, nawet przez kompletnych laików - po prostu więcej wybacza
    > popełnianych błędów.

    ..tak

    > RWD jest napędem, który umożliwia łatwiejsze driftingi jazdę sportową,
    > ale wymaga nieco większego przygotowania od kierowcy.

    ..i NIE NADAJE sie do jazdy zimowej (w kontekscie prawdziwej polskiej
    zimy). Byc moze wielu nie zdaje sobie z tego sprawy ale w takich
    Niemczech w przeciagu ostatnich..hmm..powiedzmy 10 lat raptem z 4 razy
    zdarzylo sie, ze glowne drogi przelotowe nie bylyby odsniezone/zasolone.
    Boczne drogi o dziwo rowniez da sie odsniezyc (co jest niewykonalne z
    jakis tajemnych przyczyn w PL) a przecietnie auto po dluzszej "trasie"
    zima jest szro-biale bez wzgl. na kolor wpisany do DR ;)

    > FWD łatwiej pokonuje przeszkody typu śnieg, krawężniki, nierówności
    > terenu, ale okupione jest to gorszymi wynikami przyspieszeń na prostej,
    > ponieważ przy ostrych startach przednie koła się ślizgają lub wręcz auto
    > skacze jak piłka.
    > RWD natomiast ma lepsze osiągi jeżeli chodzi o start, ponieważ w chwili
    > na tryln aoś przenoszona jest większość masy samochodu, a ponadto
    > posiada lepszą kontrolę toru jazdy podczas hamowania.

    ..odnosnie drugiej czesci: w zimie RWD ma przewaznie GOWNIANE osiagi
    jesli chodzi o start gdyz - jak to slusznie ktos w tym watku zauwazyl -
    by nastopilo owo "automagiczne" przesuniecie masy na tyl potrzebna jest
    przyzwoita przyczepnosc na starcie. Dlatego wlasnie przy ostrzejszej
    zimie posiadacze RWD zastanawiaja sie jak tu w ogole ruszyc spod swiatel
    przy osniezonej/oblodzonej drodze (ze o "przesuwaniu mas" nie wspomne).
    Na ciepla wiosne/lato/jesien..jak najbardziej - RWD da wiele radochy z
    jazdy... o ile oczywiscie nie pada ;) Polska niestety lezy tu gdzie
    lezy..i przy modelu jednoautowym nie sprawdza sie w kontekscie
    calorocznego uzytkowania. To..nie Hiszpania ;) Choc oczywiscie DA sie
    tym jezdzic..podobnie jak na prawie lysych oponach w zimie (co kiedys
    sam sprawdzilem :) ).

    > Reasumujac:
    > FWD gorzej startuje,

    ..nie dotyczy zimy

    > a zarazem
    > zapewnia bezpieczniejsze prowadzenie - przeznaczony jest dla laików,

    ..dla kazdego, kto potrafi jezdzic. Jak mozna wyczytac w tym watku jest
    czesc osob tzw. "tylnonapedowcow", ktorzy nie radza sobie zima po
    przesiadce na FWD. FWD jest tanszy, lepszy i..bardziej uniwersalny w
    klimacie PL. RWD jest rozwiazaniem prehistorycznym, trwalszym (choc
    obecnie to ma mniejsze znaczenie) dajacym wiele frajdy w okresach
    ciepla/suszy. Lecz..w warunkach prawdziwej polskiej zimy jest.. do dupy.
    Chocby FilipKK i tabuny jego kolegow grajacych w PS2/3 przekonywalo na
    necie iz jest inaczej :)

    > RWD lepiej startuje, zapewnia lepszą kontrolę trakcji podczas hamowania,
    > wymaga większych umiejętności podczas pokonywania ostrych zakrętów -
    > przeznaczony jest dla ludzi o zacięciu sportowym.

    ..w lecie. W zimie jezdza jak te sieroty gdyz..ten tym napedu tak ma
    niestety (przyznaje to mimo iz wychowalem sie na RWD i zrobilem na tym
    napedzie z 700-800 tys. km a i obecnie zawsze mam "pod reka" zawsze
    jakies RWD). Stad montuja tam na potege te trzyliterowe bozki coby
    gdziekolwiek dojechaly w razie mocniejszej zimy.

    > Uważam, zę ta cała Twoja dyskusja o wyższości ... jest po prostu
    > śmieszna i wynika tylko i wyłacznie z Twojej nieznajomości tematu :)

    ..i z tym sie w pelni zgadzam.

    pzdr
    A.

  • 184. Data: 2010-02-16 00:28:40
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Filip KK pisze:

    > Idź przeglądnij lepiej czy odrobiłeś wszystkie lekcje dzieciaku.
    >
    > *PLONK*

    buahahahhaa... dziecko neostrady mi PLONKA zrobilo..no niesamowite. Z
    wrazenia chyba pojdze sie odalac..hahahha

    A.

  • 185. Data: 2010-02-16 01:21:46
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "złoty" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dyspute? To oczywiscie wasza sprawa ale.. nie czujecie, ze gosc was po
    > prostu robi w bambuko? Cokolwiek napiszecie..i tak nie ma najmniejszego

    Cóż, dziekuję za ostatnie dwa słowa pierwszej linijki. Nie zgadzam się, że
    "gadamy z gościem", ja na przykład podałem wyłącznie ów link, do którego
    nawet się (w tym: pozamerytorycznie) nie odniósł.

    No a z ostatnimi słowami Twojego postu nie zgadzam się po dwakroć. Sensu nie
    ma to, co on napisze, nie to co napiszmy my. Na tym przecież polega usenet,
    że tylko ja moge mieć rację, prawda? ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 186. Data: 2010-02-16 01:34:02
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Yogi(n) pisze:

    > No a z ostatnimi słowami Twojego postu nie zgadzam się po dwakroć. Sensu
    > nie ma to, co on napisze, nie to co napiszmy my. Na tym przecież polega
    > usenet, że tylko ja moge mieć rację, prawda? ;-)

    heh..cos w tym jest. Dlatego postaram sie odniesc do mozliwie duzej
    ilosci postow tego sralucha :) W koncu..to ponoc zostaje w archiwach ;)

    pzdr
    A.

  • 187. Data: 2010-02-16 02:04:54
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Filip KK pisze:

> [...]

    ..moze wsiadz sobie wreszcie do auta..a nie testuj swoich teorii rodem z
    PS2/3 na tych wozkach sklepowych :)

    > Bardzo głupi przykład!!!!!!!!!!!!!! Gdyby łatwiej się ciągnęło wózki, to
    > by nie były tak zaprojektowane, żeby je pchać!!!!!!!!!!!!

    ..misiu kolorowy: wozki (podobnie jak np taczki) projektowane sa tak, by
    je mozna bylo rownie dobrze pchac jak i ciagnac. Kurna..nawet TEGO nie
    wiesz?..rotfl

    > To tylko teoria, w praktyce tak nie jest. Przód dużo trudniej jest
    > wrzucić w poślizg, a jeśli uważasz inaczej, wsiądź do BMW i spróbuj
    > przód wrzucić w poślizg, życzę powodzenia.

    ..udostepnij mi ta E34 swojego brata a udowodnie ci, ze wrzuce ci przod,
    tyl, bok, dach..w dowolny poslizg..heh

    > Do czego Ci idealna przyczepność przednich kół podczas startu samochodu
    > z RWD? Przecież przód nie idzie w powietrze na 10 cm ponad asfalt, chyba
    > że masz silnik rakietowy.

    ..bo jak nie masz przyczepnosci na przodzie..to i na tyle. Wiec
    sieroto..ta twoja rtec nie przesunie ci sie na tyl pojazdu i nie ruszysz
    po prostu...rotfl

    > Rzekłbym taka sama, chyba że mamy do czynienia z samochodem, który ma z
    > tyłu silnik.

    ..w AutoSmieciu to wyczytales? Daj linka do numeru..

    > Więc nie chcę słyszeć od niedowiarków, że BMW na śnieg się nie nadaje,
    > bo chyba nigdy nie jechali BMW po śniegu.

    ..jezdzilem. W przeciwienstwie do ciebie. Playstation nie zawsze
    odpowiada realiom.

    > Nie zgadzam się. Ludzi młodych nie stać na BMW.

    ..no co ty? ..mowisz, ze stac cie..zdecyduj sie. Faktycznie to auto brata?

    > FWD nie może wjechać na parking zaśnieżony, bo od razu wbija się w śnieg

    ..na ktorym levelu? W poczatkowych ponoc wjezdza..

    > Przy dobrym rozpędzie, można bez problemu
    > pokonać odcinek mocno zaśnieżony...

    ..no tak, tak..przednim. Oczywiscie tylnym tez da sie jezdzic..ale
    czasem stoja jak te sieroty pod dyskotekami potem bo 5 cm roznicy
    poziomow nie sa w stanie pokonac..heh (wyjatkowo zlosliwe i
    nieobiektywne z mojej strony...a co! :) )

    > "W powiązaniu z dobrym dociążeniem przednich kół silnikiem, przyczepność
    > samochodu z takim napędem jest większa niż przyczepność przednich kół w
    > RWD."
    >
    > Jedno z drugim się wyklucza.

    ..dla idioty na pewno

    > Zapomniałeś dodać, że RWD ma również najlepsze osiągi jeżeli chodzi o
    > prędkość maksymalną i

    noo...na zime to najwazniejsze koles! :) Ale..tu nie dyskomlotka z
    laskami..nie musisz takich bredni rzucac..heh

    A.

  • 188. Data: 2010-02-16 02:06:41
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Filip KK pisze:

    > Idź przeglądnij lepiej czy odrobiłeś wszystkie lekcje dzieciaku.
    >
    > *PLONK*

    ,,nie ludz sie, ze w ten sposob cos zyskasz. Obiecuje komentarze do
    twoich durnych postow :) Jeszcze ktos twoje przeczyta i sugerujac sie,
    iz to grupa samochodowa..wezmie je powaznie.

    A.

  • 189. Data: 2010-02-16 02:07:58
    Temat: Re: Przednionap?d?weczki - taranujecie...
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Filip KK pisze:

    > No popatrz, a mój znajomy jeździ 25 lat z tylnym napędem i twierdzi
    > inaczej, że hamowanie jest skuteczniejsze (np. w zakrętach)

    ..przed chwila to wyczytales i wkleiles? Ejze..no co ty - tak nie mozna

    A.

  • 190. Data: 2010-02-16 08:26:09
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 16 Feb 2010 00:01:48 +0100, Filip KK <n...@n...pl>
    wrote:

    > Bardzo głupi przykład!!!!!!!!!!!!!! Gdyby łatwiej się ciągnęło wózki, to
    > by nie były tak zaprojektowane, żeby je pchać!!!!!!!!!!!!

    Gdybyś miał oczy w dupie, to byłyby zaprojektowane tak, by je
    ciągnąć.

    r.