  • 1. Data: 2010-02-11 20:39:51
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl...
    > Coś cienko wam teraz idzie z tymi przednimi napędzikami...
    > Jak nie możecie jechać, ustawiajcie się na prawym pasie i nie taranujcie
    > innym drogi... Bo naprawdę nie chce mi się jechać 30 km/h na trzypasmowej
    > Grunwaldzkiej w Gdańsku.

    mozesz napisac tak wprost i konkretnie - o co Ci chodzi?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 2. Data: 2010-02-11 20:46:04
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    > mozesz napisac tak wprost i konkretnie - o co Ci chodzi?

    Stara sie chłopak ale sie wyslowic nie moze. Moze sie rozleniwił na
    tarasie i teraz zbiera tego owoce.

  • 3. Data: 2010-02-11 20:48:52
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > mozesz napisac tak wprost i konkretnie - o co Ci chodzi?

    No jakto o co ?
    Jaśnie pan dresik wkr...ny, że nie może pokazać innym, ze on potrafi jechać
    przed każdym o 5m wcześniej. Tyle, ze mu się taranowanie z tarasowaniem
    popier...... zajączkowało :D

  • 4. Data: 2010-02-11 20:53:23
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 11-02-2010 o 20:39:51 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał(a):

    > mozesz napisac tak wprost i konkretnie - o co Ci chodzi?

    Bo Pan Filip dorobił się BMW, wcześniej miał Golfa

  • 5. Data: 2010-02-11 20:55:38
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-11 20:53, MM pisze:

    > Bo Pan Filip dorobił się BMW, wcześniej miał Golfa

    I z zazdrości się aż czerwienisz? :)

  • 6. Data: 2010-02-11 22:13:47
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bo Pan Filip dorobił się BMW, wcześniej miał Golfa

    no generalnie w pytaniu zmierzałęm do tego, ze chcialem usłyszec, ze RWD
    lepiej jedzie po śniegu i FWD są zawalidrogami (licząc w duchu, ze nie ma
    4x4) :D

    Wtedy mialbym ubaw.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 7. Data: 2010-02-11 22:16:42
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > no generalnie w pytaniu zmierzałęm do tego, ze chcialem usłyszec, ze RWD
    > lepiej jedzie po śniegu i FWD są zawalidrogami (licząc w duchu, ze nie
    > ma 4x4) :D
    >
    > Wtedy mialbym ubaw.

    Rozwiniesz swą błyskotliwą wypowiedź? Z chęcią posłucham co masz do
    powiedzenia w temacie BMW. :)

  • 8. Data: 2010-02-11 22:22:07
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    > no generalnie w pytaniu zmierzałęm do tego, ze chcialem usłyszec, ze RWD
    > lepiej jedzie po śniegu i FWD są zawalidrogami (licząc w duchu, ze nie
    > ma 4x4) :D
    >
    > Wtedy mialbym ubaw.

    Pewnie tak, ale jak się jedzie to nieważne czy to RWD czy FWD wszyscu
    jak widzą trochę śniegu to jadą 40km/h - po DC ;)
    Jeżdżę FWD i jakoś nikogo nie tarasuję, a wręcz przeciwnie :D

    Pozdrawiam !!

  • 9. Data: 2010-02-12 08:35:33
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Rozwiniesz swą błyskotliwą wypowiedź? Z chęcią posłucham co masz do
    > powiedzenia w temacie BMW. :)

    słowem nie wspomnialem o BMW, a jedynie o napęcie RWD vs FWD na śliskiej
    nawierzchni.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 10. Data: 2010-02-12 08:36:15
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@u...com> napisał w
    wiadomości news:hl1sds$n2q$1@newsfeed.net.icm.edu.pl...

    > Jeżdżę FWD i jakoś nikogo nie tarasuję, a wręcz przeciwnie :D

    no wlasnie. Bo FWD poradzi sobie lepiej niż RWD...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE