    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Date: Tue, 16 Feb 2010 01:21:46 +0100

    Użytkownik "złoty" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hlcjop$khu$1@inews.gazeta.pl...
    > ...na szybko przegladam ten jakze rozbudowany watek i ...podziwiam Cie (i
    > innych w tym watku). Gadacie z gosciem, ktory cala swoja wiedze nt jazdy
    > czerpie z PS2/3 i tego co wyczyta w internecie. Aha..i brat czasem dawal
    > mu sie przejechac golfem III w stanie agonalnym z '92r. od czasu do
    > czasu... dliugo tak jeszcze bedzie sie dawac wciagac w ta kretynska
    > dyspute? To oczywiscie wasza sprawa ale.. nie czujecie, ze gosc was po
    > prostu robi w bambuko? Cokolwiek napiszecie..i tak nie ma najmniejszego
    > sensu..

    Cóż, dziekuję za ostatnie dwa słowa pierwszej linijki. Nie zgadzam się, że
    "gadamy z gościem", ja na przykład podałem wyłącznie ów link, do którego
    nawet się (w tym: pozamerytorycznie) nie odniósł.

    No a z ostatnimi słowami Twojego postu nie zgadzam się po dwakroć. Sensu nie
    ma to, co on napisze, nie to co napiszmy my. Na tym przecież polega usenet,
    że tylko ja moge mieć rację, prawda? ;-)

    --
    Yogi(n)