  • 1. Data: 2010-02-11 21:33:46
    Temat: [POGROMCY MITÓW] TFU, pier*olony matiz ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    A jednak da się ;)

    1. http://www.youtube.com/watch?v=QvuBvuP4hxs
    2. http://www.youtube.com/watch?v=tvy5eCMkoMs&NR=1

    ;)
    6008

  • 2. Data: 2010-02-11 21:54:37
    Temat: Re: [POGROMCY MITÓW] TFU, pier*olony matiz ...
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rafał \"SP\" Gil wrote:

    > 1. http://www.youtube.com/watch?v=QvuBvuP4hxs 2.
    > http://www.youtube.com/watch?v=tvy5eCMkoMs&NR=1

    Jechać to się na pewno da, trudniej ruszyć, a tego na filmiku brak. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-02-11 22:19:39
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:4b746e8d$1@news.home.net.pl...

    > Jechać to się na pewno da, trudniej ruszyć, a tego na filmiku brak. ;-)
    Ruszali z gorki?

  • 4. Data: 2010-02-11 22:27:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bastion wrote:

    > Ruszali z gorki?

    Bo ja wiem? Nie twierdze, że się nie da, tylko ze jest trudniej i że tego
    na filmiku nie widać.

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-02-11 23:13:30
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > 1. http://www.youtube.com/watch?v=QvuBvuP4hxs
    > 2. http://www.youtube.com/watch?v=tvy5eCMkoMs&NR=1
    >
    > ;)

    raz holowałem osobowym mazde9 i cały zestaw miał z 3.7 tony chyba :)
    i to normalnie jedzie - więcej gazu trzeba wcisnąć,
    tlyko pali z 35l/100 :)

    od 0 do 100 pewnie z 18 sekund albo i więcej ale silnik słaby.

    tak do 8 ton spoko osobówką na oko :)

    pozdrawiam.