    From: złoty <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Date: Tue, 16 Feb 2010 02:04:54 +0100

    Filip KK pisze:

> [...]

    ..moze wsiadz sobie wreszcie do auta..a nie testuj swoich teorii rodem z
    PS2/3 na tych wozkach sklepowych :)

    > Bardzo głupi przykład!!!!!!!!!!!!!! Gdyby łatwiej się ciągnęło wózki, to
    > by nie były tak zaprojektowane, żeby je pchać!!!!!!!!!!!!

    ..misiu kolorowy: wozki (podobnie jak np taczki) projektowane sa tak, by
    je mozna bylo rownie dobrze pchac jak i ciagnac. Kurna..nawet TEGO nie
    wiesz?..rotfl

    > To tylko teoria, w praktyce tak nie jest. Przód dużo trudniej jest
    > wrzucić w poślizg, a jeśli uważasz inaczej, wsiądź do BMW i spróbuj
    > przód wrzucić w poślizg, życzę powodzenia.

    ..udostepnij mi ta E34 swojego brata a udowodnie ci, ze wrzuce ci przod,
    tyl, bok, dach..w dowolny poslizg..heh

    > Do czego Ci idealna przyczepność przednich kół podczas startu samochodu
    > z RWD? Przecież przód nie idzie w powietrze na 10 cm ponad asfalt, chyba
    > że masz silnik rakietowy.

    ..bo jak nie masz przyczepnosci na przodzie..to i na tyle. Wiec
    sieroto..ta twoja rtec nie przesunie ci sie na tyl pojazdu i nie ruszysz
    po prostu...rotfl

    > Rzekłbym taka sama, chyba że mamy do czynienia z samochodem, który ma z
    > tyłu silnik.

    ..w AutoSmieciu to wyczytales? Daj linka do numeru..

    > Więc nie chcę słyszeć od niedowiarków, że BMW na śnieg się nie nadaje,
    > bo chyba nigdy nie jechali BMW po śniegu.

    ..jezdzilem. W przeciwienstwie do ciebie. Playstation nie zawsze
    odpowiada realiom.

    > Nie zgadzam się. Ludzi młodych nie stać na BMW.

    ..no co ty? ..mowisz, ze stac cie..zdecyduj sie. Faktycznie to auto brata?

    > FWD nie może wjechać na parking zaśnieżony, bo od razu wbija się w śnieg

    ..na ktorym levelu? W poczatkowych ponoc wjezdza..

    > Przy dobrym rozpędzie, można bez problemu
    > pokonać odcinek mocno zaśnieżony...

    ..no tak, tak..przednim. Oczywiscie tylnym tez da sie jezdzic..ale
    czasem stoja jak te sieroty pod dyskotekami potem bo 5 cm roznicy
    poziomow nie sa w stanie pokonac..heh (wyjatkowo zlosliwe i
    nieobiektywne z mojej strony...a co! :) )

    > "W powiązaniu z dobrym dociążeniem przednich kół silnikiem, przyczepność
    > samochodu z takim napędem jest większa niż przyczepność przednich kół w
    > RWD."
    >
    > Jedno z drugim się wyklucza.

    ..dla idioty na pewno

    > Zapomniałeś dodać, że RWD ma również najlepsze osiągi jeżeli chodzi o
    > prędkość maksymalną i

    noo...na zime to najwazniejsze koles! :) Ale..tu nie dyskomlotka z
    laskami..nie musisz takich bredni rzucac..heh

    A.