    From: " Sławek Rz." <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Problem z zestawem głośnomówiącym bluetooth.
    Date: Fri, 25 Sep 2009 12:20:12 +0000 (UTC)

    Witam.

    Proszę o pomoc w uruchomieniu zestawu głośnomówiącego bluetooth.

    Kupiłem niedawno samochód (audi). Mam w nim firmowo zamontowany zestaw,
    niestety z adapterem do Siemensa C55/M55/S55. Ja posiadam SE K750i, więc
    próbowałem uruchomić to bez adaptera, ale nie do końca to działa tak jak
    trzeba.

    Po wejściu do samochodu, na swoim telefonie włączyłem wyszukiwanie nowych
    urządzeń bluetooth. Pokazało mi się "Audi UHV 7372". Po kliknięciu "Dodaj"
    pokazał się komunikat o wpisanie kodu. Wpisałem "1234" i urządzenie zostało
    dodane do telefonu.

    Teraz po naciśnięciu na kierownicy przycisku "R/T" na ekranie komputera
    samochodowego pokazuje mi się zawartość mojej książki kontaktów z telefonu.
    Mogę je przeglądać, przewijać w górę/dół, inicjować połączenie z wybranym
    numerem przyciskiem ze słuchawką na kierownicy, lub odbierać połączenia
    przychodzące.
    Jest tylko jedno "ale" - nie słyszę w głośnikach samochodu rozmówcy. On mnie
    słyszy, ja jego nie (chyba, że przyłożę telefon do ucha, no ale wtedy bez
    sensu jest korzystanie z bluetooth).
    Nie pomaga naciskanie na kierownicy przycisków "+" lub "-". Kręcenie
    potencjometrem głośności radia również nic nie daje.

    Mam ktoś może ma pomysł jak to zmusić do działania? Czy orócz "sparowania"
    telefonu z modułem w samochodzie powinienem coś jeszcze ustawić w telefonie?

    --
    Pozdrawiam.
    Sławek