  • Data: 2009-09-26 19:39:41
    Temat: Re: Problem z zestawem głośnomówiącym bluetooth.
    Od: " Sławek Rz." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > może wystarczy mu zaktualizować firmware?

    Update Service twierdzi, że mój telefon posiada najnowszą wersję firmwaru
    (R1CA021).

    Dzisiaj spróbowałem jeszcze raz. Na wszelki wypadek przywróciłem telefon do
    ustawień fabrycznych.
    Potem: Menu -> Ustawienia -> Połączenia -> Zestaw HF -> Bluetooth -> Wybierz

    W tym momencie telefon pyta:
    "Dodać urządzenie HF do wykorzystania w telefonie?"

    Wybieram: "Tak"

    Pokazuje się komunikat: "Wyszukiwanie"

    Za moment pokazuje, że jest dostępne: "Audi UHV 7372"

    Naciskam: "Wybierz"

    Prosi o hasło.

    Wpisuję: "1234"

    Pokazuje się komunikat: "Audi UHV 7372 Dodawanie."

    I za moment: "Audi UHV 7372 Dodano. Urządzenie HF gotowe do użycia."

    Pokazuje się jeszcze taki komunikat:
    "Aby skojarzyć akcesoria i profil naciśnij Tak.
    Aby zrobić to później naciśnij przycisk Nie."

    Wybieram: "Nie" (w następnej próbie próbowałem też Tak ale to nic nie dawało).

    W tym momencie w zakładce "Moje HF" w telefonie pokazuje się "Audi UHV 7372".

    Wychodzę wyżej do "Zestaw HF" i wchodzę w "Przych. połączenie".

    Tam zaznaczam opcję: "W zestawie HF".

    W tym momencie telefon teoretycznie jest gotowy do współpracy z zestawem.

    Na kierownicy naciskam "R/T" i wybieram jakiś numer. Przyciskiem ze słuchawką
    inicjuję połączenie. Na ekranie komputera sam. pokazuje się "ANRUF AUFBAU", a
    z głośników samochodu rozlega się komunikat po niemiecku, że numer jest
    wybierany/łączony.
    Następuje połączenie, ale w głośnikach w samochodzie cisza - rozmówcę słychać
    tylko w telefonie. To samo jest przy połączeniu przychodzącym.

    Za to ze stareńkim T610 wszystko działa tak jak trzeba.

    I w tym momencie szlag mnie trafia!...
    Poddaję się... :-(

    --
    Pozdrawiam.