  • Data: 2009-09-25 18:37:10
    Temat: Re: Problem z zestawem głośnomówiącym bluetooth.
    Od: " Sławek Rz." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Żona również posiada K750i i z nim jest ten sam problem.

    Pytałem o to ludzi z forum audi. Parę osób odpowiedziało, że uruchamiało
    zestaw bluetooth z D750i oraz W800i i nie mieli takich szopek jak ja...

    Muszę chyba dokładnie przewertować instrukcję obsługi K750. Może coś tam znajdę...

    --
    Pozdrawiam.
    Sławek