  • 201. Data: 2010-12-07 12:50:25
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-06 06:43, Krzysztof 45 pisze:

    > Ale nie mają jako tako tych koreczków. Ale można, OK.
    >
    > A taki mam w aucie
    > http://img08.allegroimg.pl/photos/oryginal/13/49/65/
    50/1349655038
    > Też nie ma tych koreczków, no chyba że się z młotkiem i przecinakiem do
    > nich dobiorę.
    > Więc pytanie. Czy jak zassę więcej z niego niż mu w czasie jazdy dam,
    > mogę go doładować w domu prostownikiem?

    Jeśli potrafisz i masz prostownik a nie zabawkę zwaną prostownikiem.

  • 202. Data: 2010-12-07 12:50:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-05 12:49, Waldek Godel pisze:

    > Nie wypowiem się, twoja ignorancja odebrała mi głos.
    > http://www.akumulator.pl/aktualnosci/artykuly/akumul
    ator-nie-calkowicie-bezobslugowy.html
    > "O czym mowa?
    > Używając dość prostego języka akumulator bezobsługowy nie wymaga dolewania
    > wody destylowanej. "

    Twoja wiedza oparta jest na internecie? Powodzenia.

  • 203. Data: 2010-12-07 12:51:28
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-05 13:24, Irokez pisze:

    > Polecam też wikipedię:

    Lol !!!!!!!!

  • 204. Data: 2010-12-07 12:53:10
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-05 18:05, to pisze:

    > Ja ma do powiedzenia tyle, że ładowałem akumulatory bezobsługowe wiele
    > razy, każdy się naładował i żaden nie wybuchł.

    No i super. A co zrobiłbyś z akumulatorem bezobsługowym, którego nie
    dałoby się naładować? Zaznaczę, że jak miernik wskazuje (bez obciążenia
    aku) 12V z haczykiem, wcale nie oznacza że aku jest naładowany, bo może
    mieć niewystarczającą pojemność by odpalić np. dużego diesla.

  • 205. Data: 2010-12-07 12:54:24
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-05 14:52, Andrzej Lawa pisze:

    > Bezobsługowość akumulatorów oznacza brak konieczności dolewania
    > wody/elektrolitu, a nie brak konieczności doładowania - to drugie jest
    > konsekwencją bilansu energetycznego w samochodzie i jak masz ujemny
    > (niskie obroty przy jeździe w korku, duże zużycie na muzykę, ładowanie
    > telefonu, oświetlenie, grzanie szyby, dmuchawę itepe) to każdy
    > akumulator musi się rozładować.

    Nie musi. Nie zakładaj z góry, że będzie bilans ujemny gdy włączysz
    powyższe.

  • 206. Data: 2010-12-07 12:55:05
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-06 10:28, hamberg pisze:

    > chyba sobie jakies jaja robisz - zdecydowana wiekszosc akumulatorow w
    > marketach jest polskiej produkcji - ogolnie akumulatory jakie kupuje z
    > marketow czy sklepow moto nie roznia sie za bardzo trwaloscia.
    > W moim 1.9TD spokojnie wystarczalo 60Ah - grunt to zeby prad rozruchu
    > nie byl za maly. Jesli rzeczywiscie potrzebujesz 85Ah to Twoj silnik
    > jest trupem.
    >
    > Dla porownania - 2,4JTD - siedzi tam 70Ah i spokojnie wystarcza.

    Ok.

  • 207. Data: 2010-12-07 13:00:05
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Filip KK"

    > WODNY ROZTWÓR KWASU SIARKOWEGO, nie sama WODA! Ignorancie.
    >>
    > Nie woda, tylko płyn chłodniczy, ignorancie!

    Ty również jesteś białkiem w wodzie, niestety poprzez zbytnie
    uszczelnienie układu cześć białka uległa degradacji, doładuj się jakimś
    prostownikiem w bibliotece, no chyba, że Ty z tych BEZOBSŁUGOWYCH jesteś
    ;-)

  • 208. Data: 2010-12-07 13:03:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 7 Dec 2010 13:00:05 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):

> [...]
    > uszczelnienie układu cześć białka uległa degradacji, doładuj się jakimś
    > prostownikiem w bibliotece, no chyba, że Ty z tych BEZOBSŁUGOWYCH jesteś

    Ja myślę, że po prostu jego mózg jest na F.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 209. Data: 2010-12-07 13:04:43
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Filip KK napisał(a):
    > Jeśli potrafisz i masz prostownik a nie zabawkę zwaną prostownikiem.
    To jak to sie ma do tego Twojego stwierdzenia
    "Koreczków nie ma, więc się nie ładuje.. Chyba, że ktoś lubi fajerwerki"
    ?
    --
    Krzysiek

  • 210. Data: 2010-12-07 13:10:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.12.2010 12:45, Filip KK pisze:

    > ty też popracuj nad wiedzą ogólną i przede wszystkim językiem polskim...
    > Bo radia się nie wsadza do samochodu, tylko instaluje/montuje. Wsadzać
    > to wiesz co sobie możesz i gdzie

    Głodnemu chleb na myśli...