  • 1. Data: 2010-12-05 09:45:52
    Temat: Nokian WR G2 zdaje mi się, czy ten typ tak ma?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Mam 4 opony Nokian WR G2 na Fiacie Doblo FWD. Zachowują się w obecnych
    warunkach dobrze pod warunkiem, że nie dodaję gazu.
    Dodanie gazu (nie daj Boże) na zakręcie) skutkuje uślizgiem na bok a auto
    bardzo niechętnie słucha kierownicy.
    Nie mam żadnych ASR/ESP a jedynie ABS.
    Wczoraj przejechałem się dla porównania Alfą Mito z ESP na oponach Firestone
    Winterhawk 2 po tej samej trasie i w porównaniu z Doblo auto jechało, jak
    przyklejone, a też ma przedni napęd.
    Czy to jest zasługa ESP, czy może te Nokiany coś nie teges? Stopień zużycia
    porównywanych opon identyczny - ok. 20%.
    Jacek

  • 2. Data: 2010-12-05 10:47:19
    Temat: Re: Nokian WR G2 zdaje mi się, czy ten typ tak ma?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-05 09:45, Jacek pisze:
    > Czy to jest zasługa ESP, czy może te Nokiany coś nie teges? Stopień
    > zużycia porównywanych opon identyczny - ok. 20%.

    Ty tak na poważnie pytasz?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 3. Data: 2010-12-05 11:06:36
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-05 09:45, Jacek pisze:
    > Mam 4 opony Nokian WR G2 na Fiacie Doblo FWD. Zachowują się w obecnych
    > warunkach dobrze pod warunkiem, że nie dodaję gazu.
    mam tak samo
    tylko w peugeot partner

    az załuje...
    poprzednie dębica frigo w tym aucie
    i było idealnie.

    widocznie te nokiany tak mają

    za to na kopnym sniegu - idealnie
    wjezdzam i wyjezdzam wszędzie
    :)

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2010-12-05 12:41:00
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    100% poważnie
    Jacek

  • 5. Data: 2010-12-05 12:41:10
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-05 12:41, Jacek pisze:

    > 100% poważnie
    > Jacek

    Nokiany to jedne z lepszych opon. Pod warunkiem, że z progresywnym
    bieżnikiem.

  • 6. Data: 2010-12-05 16:31:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-05 12:41, Jacek pisze:
    > 100% poważnie

    Ale to przecież oczywiste, że układ napędowy dławiony systemem ESP nie
    będzie tak "nosił" na boki przy dodawaniu gazu.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 7. Data: 2010-12-05 17:44:11
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    No dobrze, ale w moim poprzednim Doblo na oponach - nie pamiętam jakich, ale
    na pewno nie Nokian, tak fatalnie nie było.
    Jacek

  • 8. Data: 2010-12-05 17:47:24
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-05 17:44, Jacek pisze:
    > No dobrze, ale w moim poprzednim Doblo na oponach - nie pamiętam jakich,
    > ale na pewno nie Nokian, tak fatalnie nie było.

    Powtarzam, opony Nokian są bardzo dobrymi oponami.

    http://www.motiontown-go.com/tag/rzezba-bieznika/

    Polecam!

  • 9. Data: 2010-12-05 21:25:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jacek

    > No dobrze, ale w moim poprzednim Doblo na oponach - nie pamiętam jakich,
    > ale na pewno nie Nokian, tak fatalnie nie było. Jacek

    Bo Nokian jest dość kiepską zimówką, wbrew wypowiedziom wielu osób, które
    kupiły je bo były tańsze od Conti, GY i Dunlopów i zachwalają pod
    niebiosa. Ta opona na niektórych rynkach jest sprzedawana jako
    całoroczna, na śniegu jest taka sobie.

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-12-05 22:04:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 05 Dec 2010 20:25:02 GMT, to wrote:
> [...]
    >kupiły je bo były tańsze od Conti, GY i Dunlopów i zachwalają pod
    >niebiosa. Ta opona na niektórych rynkach jest sprzedawana jako

    Czy to mozliwe zeby finska opona byla kiepska na sniegu ?
    Czy ona moze jest tylko na eksport ? :-)

    J.