  • 1. Data: 2010-12-04 20:58:37
    Temat: CB wsrod mobilkow....
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    A wiec mam takie pytanie bo w Polsce bardzo modne jest CB i ostrzeganie
    o miskach i o sytuacji na drodze...

    A jak jest w innych krajach? Gdzie jest to tak popularne jak w Polsce?

  • 2. Data: 2010-12-04 21:18:56
    Temat: Re: CB wsrod mobilkow....
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 04 Dec 2010 20:58:37 +0100, fReLuZ napisał(a):

    > A wiec mam takie pytanie bo w Polsce bardzo modne jest CB i ostrzeganie
    > o miskach i o sytuacji na drodze...
    >

    > A jak jest w innych krajach? Gdzie jest to tak popularne jak w Polsce?

    W innych krajach masz autostrady i normalną rzeczą jest że z jednego końca
    kraju na drugi przejedziesz w czasie 5-6 godzin.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2010-12-04 21:23:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-04 20:58, fReLuZ pisze:
    > A wiec mam takie pytanie bo w Polsce bardzo modne jest CB i
    > ostrzeganie o miskach i o sytuacji na drodze...
    > A jak jest w innych krajach? Gdzie jest to tak popularne jak w
    > Polsce?

    W USA
    6008

  • 4. Data: 2010-12-04 21:23:44
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 4 Gru, 20:58, fReLuZ <f...@i...com.pl> wrote:
    > A jak jest w innych krajach? Gdzie jest to tak popularne jak w Polsce?

    U Niemiaszków nasi gadają i mozna sie dowiedzieć o korkach zanim sie w
    nie wlezie.
    Kanał 28.

    Pzdr.
    L.

  • 5. Data: 2010-12-04 21:24:01
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    fReLuZ napisał(a):
    > A wiec mam takie pytanie bo w Polsce bardzo modne jest CB i ostrzeganie
    > o miskach i o sytuacji na drodze...
    > A jak jest w innych krajach? Gdzie jest to tak popularne jak w Polsce?
    W normalnych krajach cb nie jest popularne wśród mobilków.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-12-04 21:36:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 4 Dec 2010 21:18:56 +0100, huri_khan wrote:

    >W innych krajach masz autostrady i normalną rzeczą jest że z jednego końca
    >kraju na drugi przejedziesz w czasie 5-6 godzin.

    Chyba ze sie zdarzy wypadek i dojdzie 3h czekania na prokuratora.
    Albo jest zima i dochodzi 48h z tytulu korka.

    J.

  • 7. Data: 2010-12-04 21:48:51
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > A jak jest w innych krajach? Gdzie jest to tak popularne jak w Polsce?

    Na Słowacji słychać na kanale 28 tylko Polaków, na innych kanałach cisza.
    :-)

  • 8. Data: 2010-12-04 21:51:45
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** Krzysztof 45 pisze tak:

    > W normalnych krajach cb nie jest popularne wśród mobilków.

    Czy tam jest niedozwolone używanie cb czy operator nie potrafi go
    włączyć bo nie ma wizarda?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2010-12-04 22:26:31
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-04 21:24, Krzysztof 45 pisze:
    > W normalnych krajach cb nie jest popularne wśród mobilków.

    Trzeba koniecznie dodać "wśród MAŁYCH mobilków" :-P

    pozdrawiam
    mario

  • 10. Data: 2010-12-04 22:45:02
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Mario napisał(a):
    > Trzeba koniecznie dodać "wśród MAŁYCH mobilków" :-P
    Dokładnie, bo nie wszyscy to kumają :)
    --
    Krzysiek