  • 1. Data: 2010-12-04 19:15:47
    Temat: Pytanie do specow
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Dzis zagrzebalem sie w zaspie (wyjechalem poza krawedz szosy).
    Dosc dlugo meczylem auto, zeby sie wygrzebac,
    no i potem pojawil sie problem:
    powyzej 90km/h wlasciwie nie da sie jezdzic - pojawiaja sie drgania,
    poczatkowo odczuwa sie je na nogach, powyzej 100km/h na kierownicy.
    Rozpedzalem sie do max 120, bo pozniej bylo nie do wytrzymania.
    Ponizej 90km/h wszystko ok.
    Przed akcja w zaspie rowniez wszystko ok nawet przy 130km/h.
    Co moglo sie spitolic?
    Mondeo tdci.
    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2010-12-04 19:30:05
    Temat: Re: Pytanie do specow
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Sie Panie śnieg wewnątrz felgi odłożył i stała się nieważna... yy...
    niewyważona? :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2010-12-04 19:47:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-04 19:15, ls pisze:

    > Co moglo sie spitolic?
    > Mondeo tdci.

    A co ma zamarznięty śnieg w feldze do silnika ?

    1. Wjechać do ogrzewanego garażu ... śnieg//lód się wytopi i
    wszystko wróci do normy.

    2. Zajechać na myjnię ręczną i gorącym ponaparzać po felach
    (wytopić zwały śniegu).

    Identyczną przypadłość miałem jak się zakopałem 5 lat temu w
    błotku pośniegowym ... następnie wygrzebałem się, wyjechałem z
    miasta w trasę, temperatura spadła znacznie, więc śnieg się
    zbrylił brutalnie , i jechać się nie dało na tyle, że zjechałem
    do następnego miasteczka na trasie celem odwrzątkowania kół.
    6008

  • 4. Data: 2010-12-04 19:49:28
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "ls" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Przed akcja w zaspie rowniez wszystko ok nawet przy 130km/h.
    > Co moglo sie spitolic?

    jak już radzili koledzy - wyczyść felgi.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2010-12-04 19:50:58
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl>

    On 4 Gru, 19:15, "ls" <n...@n...pl> wrote:
    > Dzis zagrzebalem sie w zaspie (wyjechalem poza krawedz szosy).
    > Dosc dlugo meczylem auto, zeby sie wygrzebac,
    > no i potem pojawil sie problem:
    > powyzej 90km/h wlasciwie nie da sie jezdzic - pojawiaja sie drgania,

    Ostatnio tez tak miałem... Zamrożony lód na felgach spowodował bicie
    kierownicy. Oczysc dokładnie koła.

  • 6. Data: 2010-12-04 20:01:40
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2010-12-04 19:15, ls pisze:
    > Przed akcja w zaspie rowniez wszystko ok nawet przy 130km/h.
    > Co moglo sie spitolic?
    > Mondeo tdci.

    Miałem DOKŁADNIE to samo w piątek. Cały tydzień auto jeździło po
    zasypanym mieście przez co nie przekraczałem 60km/h. W piątek na
    autostradzie powyżej 80 drgania jak diabli, dokładnie tak jak piszesz
    trzęsie całym autem. Nawet zjechałem na stację aby sprawdzić co jest i
    prócz zmrożonego śniegu po wewnętrznej stronie felg nie znalazłem
    niczego. Przeszło samo jak auto spędziło noc w ciepłym garażu (śnieg i
    lód się roztopił).
    Wyczyść lub odmroź felgi, sprawdź ciśnienie w oponach i będzie dobrze. ;)

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 7. Data: 2010-12-04 20:21:03
    Od: "Max_P" <M...@x...pl>

    Użytkownik "ls" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Mondeo tdci.

    Ewidentnie auto jest na F

    --
    Max

  • 8. Data: 2010-12-05 02:26:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2010 19:15:47 +0100, ls napisał(a):

    > Co moglo sie spitolic?
    > Mondeo tdci.

    Moduł Uzgadniający. w skrócie - MUZG. [(c) Stanisław Lem]

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2010-12-05 11:49:45
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > 2. Zajechać na myjnię ręczną i gorącym ponaparzać po felach (wytopić zwały
    > śniegu).

    nie żartuj. gorącym to se możeszdupe ponaparzać w wannie :))
    zimna wodawystarczy a gorącą tylko można sobie kłopotu narobić w samochodzie
    jak odmrozisz kulasy to też pchasz w gorącą ???
    ;)
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2010-12-05 13:38:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-05 11:49, glang pisze:

    > nie żartuj. gorącym to se możeszdupe ponaparzać w wannie :))
    > zimna wodawystarczy a gorącą tylko można sobie kłopotu narobić w
    > samochodzie
    > jak odmrozisz kulasy to też pchasz w gorącą ???

    OK, felga ma - 20 stopni. Lejesz na nią wodę z myjki ręcznej,
    która ma na pewno dodatnią temperaturę (nie wiem jaką).

    To co ? Felgi się pognom czy popencajom i sie rozpuszczom z
    lodem ? ;)

    6008