  • 191. Data: 2010-12-07 12:13:39
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 07 Dec 2010 12:09:55 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Ty jesteś ignorant.

    ROTFL!!!!!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 192. Data: 2010-12-07 12:36:50
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - d&#179;ugie
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-06 13:16, Waldek Godel pisze:

    > brak wiedzy nadrabiasz wioskowym chamstwem?

    Ciebie pytałem?

  • 193. Data: 2010-12-07 12:41:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 07 Dec 2010 12:36:50 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Ciebie pytałem?

    Pytałeś wszystkich. Jakbyś pytał tylko jego, napisałbyś na priva,
    buszmenie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 194. Data: 2010-12-07 12:43:24
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - d?ugie
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-06 13:33, J.F. pisze:

    > Projektant mogl sobie dobrac alternator nie baczac na to ze uzytkownik
    > moze wsadzic radio 4*100W w klasie AA i ze zawsze bedzie stalo w korkach
    > na swiatlach mijania.
    > A pasek sie wytarl i juz tak dobrze nie napedza.

    Jeśli ktoś "wsadza" radio w klasie AA o mocy nominalnej 4x100W, to
    pomyłką byłoby gdyby to podłączył pod istniejącą instalację fabryczną.
    Jeśli takie radio, to i wzmacniacz, jeśli wzmacniacz, to kondensatory,
    jeśli to wszystko ma jeszcze mieć kopa i nie rozładować aku, to i drugi
    żelowy aku tylko do audio...

    A standardowy aku ma spełniać podstawowe wymagania, światełka,
    ogrzewanie, nawiew i radyjko i to wszystko. A nie jeszcze zasilać
    dyskotekę...

  • 195. Data: 2010-12-07 12:43:47
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    ?

  • 196. Data: 2010-12-07 12:45:16
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-06 13:28, J.F. pisze:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w
    >
    > Popracuj ty moze troche nad wiedza ogolna, bo czasem ciezko cie czytac.

    ty też popracuj nad wiedzą ogólną i przede wszystkim językiem polskim...
    Bo radia się nie wsadza do samochodu, tylko instaluje/montuje. Wsadzać
    to wiesz co sobie możesz i gdzie
    .
    Przyganiał kocioł garnkowi...

  • 197. Data: 2010-12-07 12:45:36
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-06 01:33, Andrzej Lawa pisze:

    > LOL

    > ROTFL

    > Wiesz, akumulator bez elektrolitu tak troszkę słabo działa.

    Lol, a gdzie napisałem że akumulator działa bez elektrolitu?

  • 198. Data: 2010-12-07 12:46:52
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-06 13:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w
    >
    > Wow, uchowaly sie, czy morskie ?

    o co ci chodzi?

    > Nie mam odpowiedniego miernika.

    Nic na to nie poradzę.

  • 199. Data: 2010-12-07 12:48:50
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-06 01:26, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > I tyle w temacie twojej CAŁKOWITEJ ignorancji...
    > Jak przeczytasz jakikolwiek podręcznik fizyki - rozdział poświęcony
    > akumulatorom, to możesz się dowiedzieć, że w elektrolitem jest WODNY
    > roztwór kwasu siarkowego.

    WODNY ROZTWÓR KWASU SIARKOWEGO, nie sama WODA! Ignorancie.

    > Zresztą woda jest też w chłodnicy każdego samochodu (wykluczam chłodzone
    > powietrzem i olejem), jako podstawowy składnik płynu.

    Nie woda, tylko płyn chłodniczy, ignorancie!

    Dobrze, że chociaż Ty czytasz.

  • 200. Data: 2010-12-07 12:49:33
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-07 12:13, Waldek Godel pisze:

    > ROTFL!!!!!

    LOL !!!!