  • 1. Data: 2010-12-05 13:07:41
    Temat: Coś z napędem 4x4?
    Od: Marcin Małecki <g...@g...com>

    Witam,
    piszę do Was z takim pytaniem.
    Planowałem na wiosnę zmienić auto na 3 letnie Mondeo (kombi, diesel
    140 koni). Takie auto jestem w stanie kupić za 55-60 tys. zł.
    Dzisiaj zacząłem się zastanawiać nad autem z napędem 4x4, niestety
    mondeo nie ma w takiej opcji (nawet jeśli by było to forda bym nie
    kupił z takim napędem), dlatego w grę wchodzi inna marka i model.
    Czy możecie polecić mi jakiś samochód osobowy (kombi) z napędem na 4
    koła, z silnikiem diesla, w cenie do 60 tys. zł, i nie starszy niż 5
    lat?
    Przeglądnąłem trochę aut i zastanawiam się w ogóle czy za cenę 60 tys.
    zł można kupić takie auto jak napisałem.

    Z góry dziękuję za info
    Kuba

  • 2. Data: 2010-12-05 13:37:04
    Temat: Re: Coś z napędem 4x4?
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-12-05 13:07, Marcin Małecki pisze:
> [...]
    > Przeglądnąłem trochę aut i zastanawiam się w ogóle czy za cenę 60 tys.
    > zł można kupić takie auto jak napisałem.

    BMW 330xd :) moje wymarzone :)
    Tylko nie wiem czy sie zmiescisz z tymi 5 latami, ale moze 5-6latek juz tak.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 3. Data: 2010-12-05 13:54:06
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > Przeglądnąłem trochę aut i zastanawiam się w ogóle czy za cenę 60 tys.
    > zł można kupić takie auto jak napisałem.

    Ci powiem ze moze byc ciezko coby spelnic wszystkie warunki ...
    Jak diesel/4x4/max 5 lat to wychodzą mi suvy (grand vitara) albo
    terenówki (grand cheeroke), jak 4x4kombi/max 5 lat to brak diesla
    (subaru legacy lub outback), jak kombi/diesel/max 5 lat to brak 4x4, a
    jak kombi/diesel/4x4 to w tej cenie ciezko kupic 5 latka (xc70, bmw 330d
    xd, allroad) :)

    Nic mi do glowy nie przychodzi ...

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 4. Data: 2010-12-05 14:31:16
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    <ciach>

    Jest

    Subaru Legacy lub Legacy Outback

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 5. Data: 2010-12-05 14:41:36
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 05 Dec 2010 13:54:06 +0100, Arek M
    <a...@g...pl> wrote:

    > jak 4x4kombi/max 5 lat to brak diesla
    > (subaru legacy lub outback),

    Legacy Diesel zmieści się w pięciolatce, tylko będzie miał
    problem ze zmieszczeniem się w tej kasie. Na sensowną sztukę
    pewnie trzeba by jeszcze trochę dołożyć.

    r.
    _____________

  • 6. Data: 2010-12-05 14:53:52
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Subaru Legacy lub Legacy Outback

    za 60kPLN??

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 7. Data: 2010-12-05 14:55:00
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    W dniu 2010-12-05 14:41, Robert Rędziak pisze:

    > Legacy Diesel zmieści się w pięciolatce, tylko będzie miał
    > problem ze zmieszczeniem się w tej kasie. Na sensowną sztukę
    > pewnie trzeba by jeszcze trochę dołożyć.

    Zapomniałem dopisac, ze biore pod uwage tez pulap 60kPLN ...

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 8. Data: 2010-12-05 17:00:28
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 05 Dec 2010 14:55:00 +0100, Arek M
    <a...@g...pl> wrote:

    > Zapomniałem dopisac, ze biore pod uwage tez pulap 60kPLN ...

    Może jednak dozbieraj trochę? Przy czym w przypadku Subaraka z
    Dieslem naucz się na nowo używać sprzęgła (żadnego długiego
    ślizgania), a najlepiej weź AT -- SIP dużo bierze za komplet
    dwumas-sprzęgło.

    r.
    _____________

  • 9. Data: 2010-12-05 17:01:21
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <a...@g...pl> wrote:

    > Zapomniałem dopisac, ze biore pod uwage tez pulap 60kPLN ...

    Może jednak niech auto wątku dozbiera? Przy czym w przypadku
    Subaraka z dieslem trzeba nauczyć się na nowo używać sprzęgła
    (żadnego długiego ślizgania), a najlepiej wziąć AT -- SIP dużo

  • 10. Data: 2010-12-05 17:02:32
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <a...@g...pl> wrote:

    > Zapomniałem dopisac, ze biore pod uwage tez pulap 60kPLN ...

    Może jednak niech autor wątku dozbiera? Przy czym w przypadku