    From: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prawidłowy montaż wtyku F
    Date: Wed, 9 Jun 2010 20:45:02 +0200
    <1...@p...pl>
    <P...@s...pam.szczecin.pl>
    <huj0qp$rh9$1@news.onet.pl> <2AaPn.23431$tY5.4611@newsfe17.ams2>
    <1...@p...pl> <9TsPn.23097$uf4.10931@hurricane>
    <P...@s...pam.szczecin.pl>
    <usAPn.10958$hS4.4778@newsfe26.ams2>

    On Wed, 9 Jun 2010, Miłosz Skowyra wrote:

    | Krótko i zwięźle ujmę to tak:
    | Albo napiszesz to po polsku licząc na ripostę, albo mam Cię głęboko w
    | poważaniu patrząc na sposób w jaki zwracasz się do mnie.

    !! czlowieku, przestan zgrywac wielkiego inteligencika, bo jestes
    prostm chlopakiem takim jak my, tylko doswiadczenie masz wielokrotnie
    mniejsze, a wskakujesz w watek na temat ktorego niemasz zielonego
    pojecia !!!

    namawiasz roberta do otwartosci, z czego wynika, ze nie wiele wiesz
    jak sie poslugiwac internetem
    robert wcale sie nie ukrywa i znalezienie go powinno ci to zajac 2 min

    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

    a moze dla odmiany opowiesz cos o sobie - coz widzimy w interneci:

    jestes z chmielowic, konczyles technikum elektroniczne w opolu i tam
    konczyles dosyc niedawno Wyższa Szkoła Inżynierska, czy jak to sie
    nazywa

    caly czas pisales bez polskich liter: "Kladzcie nozki na poduszki....."

    ale juz wtedy lubiles pouczac "nie pisz w html"

    "Zadaj swoje pytanie jeszcze raz, piszac w poprawny sposob, zarowno
    gramatycznie jak i ortograficznie. Wtedy chetnie Ci odpowiemy na Twoje
    pytanie. Howgh."

    a nawet widac , ze 7 Paz 2003 , przegladales temat "okres a fryzjer"
    na FRYZURY.GNIEZNO.PL

    zamiast pouczac, postaraj sie czegos nauczyc, bo naprawde niewiele
    wiesz

    gdybym mial takich studentow - to bym sie zastrzelil

    na szczescie mam normalych, wesolych mlodych ludzi, nie zakompleksiona
    odmiane "pani wiadro"
    czlowiek zapomina, ze musi umrzec i zyc sie chce

    > albo mam Cię głęboko w poważaniu

    mam nadzieje, ze slowa dotrzymasz i nie bedziez wiecej mondrowal

    pozdrawiam serdecznie , jp (no pain no gain)