    From: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prawidłowy montaż wtyku F
    <1...@p...pl>
    <P...@s...pam.szczecin.pl>
    <huj0qp$rh9$1@news.onet.pl> <2AaPn.23431$tY5.4611@newsfe17.ams2>
    <1...@p...pl> <9TsPn.23097$uf4.10931@hurricane>
    <P...@s...pam.szczecin.pl>
    <usAPn.10958$hS4.4778@newsfe26.ams2>
    <P...@s...pam.szczecin.pl>
    Date: Thu, 10 Jun 2010 08:55:00 +0100

    W dniu 2010-06-09 19:45, Jerzy Pastusiak pisze:

    > !! czlowieku, przestan zgrywac wielkiego inteligencika, bo jestes
    > prostm chlopakiem takim jak my, tylko doswiadczenie masz wielokrotnie
    > mniejsze, a wskakujesz w watek na temat ktorego niemasz zielonego
    > pojecia !!!

    Masz absolutną rację. W zasadzie noga od stołu ma znacznie większe
    doświadczenie ode mnie. A w życiu mam przede wszystkim fuksa.
    To dzięki niemu moje sterowniki pracują np. we wrocławskim Volvo i
    Bielskim Fiacie. Pewnie również dlatego w kilku polskich teatrach są
    moje konsole i dimmery. No i pewnie te kilkaset maszyn CNC w Polsce i
    Europie zawierających moje projekty hardware i własnoręcznie pisany
    software są łutem szczęścia... ziarenkiem ślepej kurki.

    > a moze dla odmiany opowiesz cos o sobie - coz widzimy w interneci:
    > jestes z chmielowic,

    Pudło. Jakieś 6 letnie. Umiejętność korzystania z google to nie
    wszystko. Zdradzę Ci sekret... wystarczyło spojrzeć w źródło wiadomości...

    konczyles technikum elektroniczne w opolu

    Pudło. Kończyłem Technikum Elektryczne i w Opolu a nie opolu.

    > i tam
    > konczyles dosyc niedawno Wyższa Szkoła Inżynierska, czy jak to sie

    Pudło. Politechnika Opolska.

    Jestem rozczarowany. Twoja szklana kula jest zepsuta, wyrzuć - niech Cię
    nie rozczarowywuje.
    - Nie ma nic o moich audycjach w opolskim Radiu ?
    - Nie nic o mojej 5 letniej pracy jako realizator dźwięku ?
    - Nie ma nic o mojej 3 letniej pracy jako realizator światła ?
    - Nie ma nic o fotografi ?
    - Nie ma nic o pisaniu w Delphi i uczestnictwie w zlotach programistów ?
    - Nie ma nawet wspomnienia o moim mitycznym failu na tej grupie o
    łączeniu kondensatorów
    A to tylko część informacji.

    Jeżeli do zajęć ze studentami przygotowywujesz się równie dokładnie jak
    do powyższego to nie dziwi mnie poziom studentów których wielokrotnie
    przesłuchiwałem przy okazji rekrutacji elektroników i programistów w
    byłej firmie.

    Zastanawia mnie fakt czy jesteś niechlujem z przyzwyczajenia czy wrodzonym.

    Niestety muszę kończyć, ponieważ mój słuch właśnie wyłapał jakiś dziwny
    dźwięk, który muszę zlokalizować...
    Już wiem, ten dźwięk to PLONK !!!

    Miłosz.