eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledlaczego mam zakręcać kranik?Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!feeder.news-service.com
    !newsfeed.eweka.nl!feeder3.eweka.nl!81.171.88.15.MISMATCH!eweka.nl!lightspeed.e
    weka.nl!postnews.google.com!d8g2000yqf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: zuzka600f <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Date: Wed, 4 Aug 2010 03:48:12 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 23
    Message-ID: <b...@d...googlegroups.com>
    References: <i39sr8$r22$1@news.onet.pl>
    <8...@u...googlegroups.com>
    <i3b0nl$2o3$1@news.onet.pl>
    <e...@t...googlegroups.com>
    <i3bc0n$qu3$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@f...googlegroups.com>
    <i3bch1$qu3$2@node2.news.atman.pl>
    <5...@t...googlegroups.com>
    <i3bcpi$qu3$3@node2.news.atman.pl>
    <9...@i...googlegroups.com>
    <s...@p...homelinux.net>
    NNTP-Posting-Host: 193.108.194.218
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    X-Trace: posting.google.com 1280918911 30827 127.0.0.1 (4 Aug 2010 10:48:31 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Aug 2010 10:48:31 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d8g2000yqf.googlegroups.com; posting-host=193.108.194.218;
    posting-account=NLch2woAAACN3T-J-AkA9bD82--y7rNw
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 ISAFW01, 1.1 web1.bgz.pl
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1;
    InfoPath.2),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:627438
    [ ukryj nagłówki ]

    Czesc :)

    On 4 Sie, 12:10, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    >
    > W Suzuki RF600R tez byl zwykly kranik grawitacyjny i elektryczna pompa paliwa.
    >

    Tak swoja droga, to ciekawy temat sie skroil przez przypadek...

    Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy
    RF. Czy pompy w tych (Waszych) moto sa zabudowane w baku, czy
    zewnetrzne?
    Jesli zewnetrzne, to w sumie zwykly kranik zamykajacy wyplyw ma jak
    najbardziej sens - przynajmniej dla serwisujacych. Nie mam tylko
    pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i
    po co to w ogole wystawiac na zewnatrz.
    W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co
    uzasadni montaz kranika.

    Bedzie z tego megawatek? ;D Droga 'Tino' - do dziela :)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: