eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledlaczego mam zakręcać kranik?Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
  • Data: 2010-08-04 11:30:09
    Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    zuzka600f pisze:

    > IMHO w momencie, jak masz pompe i wtrysk, to najzasadniejsza jest po
    > prostu lampka rezerwy szczegolnie, ze z tego, co wiem, pompy sa zwykle
    > smarowane paliwem, ktore pompuja, wiec kazdorazowo, jak dochodzisz do
    > rezerwy, pompa pracuje, powiedzmy, kiepsko smarowana.

    ej, a nie chodzilo Ci o chlodzenie ?

    Ale to chyba w autach pompy padaja od permamantnego jezdzenia na
    rezerwie, w moto nie slyszalem.

    KJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: