eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledlaczego mam zakręcać kranik?Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
  • Data: 2010-08-04 11:04:53
    Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: zuzka600f <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czesc :)

    On 4 Sie, 12:56, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Sa zewnetrzne ,

    No i wszystko jasne :) Kranik masz po to, zeby sie nie pochlapal
    mechanik ;)

    > a calosc idzie tak: kranik ON/RES/OFF, rurka, filterek, trojnik jedna pompa, druga
    pompa

    A z ciekawosci - nie wiesz po co dwie pompy?

    > Jak to po co jest RES? Zebym wiedzial kiedy zaczela sie rezerwa i nie
    > zorientowal sie o tym gdy w zbiorniku zostanie pol litra paliwa albo i nic.

    IMHO w momencie, jak masz pompe i wtrysk, to najzasadniejsza jest po
    prostu lampka rezerwy szczegolnie, ze z tego, co wiem, pompy sa zwykle
    smarowane paliwem, ktore pompuja, wiec kazdorazowo, jak dochodzisz do
    rezerwy, pompa pracuje, powiedzmy, kiepsko smarowana.

    > Mi sie ostatnio zgubilo pokretelko wiec tylko przekrecilem na RES i patrze
    > czesciej na wskazowke od paliwa :-)

    No wlasnie - podlacz zaroweczke pod wskazowke - jak dotknie
    ogranicznika niech sie zapala i bedziesz wiedzial wszystko ;D

    Pozdrawiam :)
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: