  • Data: 2010-08-04 10:56:25
    Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:

    > Tak swoja droga, to ciekawy temat sie skroil przez przypadek...
    >
    > Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy
    > RF. Czy pompy w tych (Waszych) moto sa zabudowane w baku, czy
    > zewnetrzne?
    Sa zewnetrzne a calosc idzie tak: kranik ON/RES/OFF, rurka, filterek, trojnik,
    jedna pompa, druga pompa.
    > Jesli zewnetrzne, to w sumie zwykly kranik zamykajacy wyplyw ma jak
    > najbardziej sens - przynajmniej dla serwisujacych. Nie mam tylko
    > pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i
    > po co to w ogole wystawiac na zewnatrz.
    Jak to po co jest RES? Zebym wiedzial kiedy zaczela sie rezerwa i nie
    zorientowal sie o tym gdy w zbiorniku zostanie pol litra paliwa albo i nic.
    Mi sie ostatnio zgubilo pokretelko wiec tylko przekrecilem na RES i patrze
    czesciej na wskazowke od paliwa :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200