eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledlaczego mam zakręcać kranik?Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
  • Data: 2010-08-04 19:38:39
    Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4c593a7c$0$17096$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >
    > Jest jeszcze jeden aspekt sprawy.... w swojej drugiej sevence mialem
    > niespodzianke taka mianowicie, ze poniewaz poprzedni wlasciciel nie
    > zakrecal kranika i tankowal zawsze przed osiagnieciem rezerwy, to jak
    > musialem zdjac zbiornik okazalo sie, ze kranika nie da sie ruszyc, bo sie
    > zastal na amen w pacierzu. Wiec od czasu do czasu warto pokrecic, zeby sie
    > nie "zespawal".
    >
    > Ale generalnie zgadzam sie z Sebastianem - jak jest dobrze to krecic po
    > kazdym zatrzymaniu nie trzeba. Na dluzsze postoje bym zakrecal (zima,
    > miesiac postoju w garazu itepeitede.), ot tak dla swietego spokoju.

    Dokładnie mam takie samo zdanie, też stwierdziłem że nie będę zakręcał
    i nie zakręcałem, jadę sobie w mieście i kurna moto zaczyna się dławić,
    no to kręcę i za cholerę nie mogę przekręcić na rezerwę, moto zgasło a
    ja wyszedłem na buraka co mu sie moto psuje :)

    pozdro
    blur

    to było w xt350 :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: