eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledlaczego mam zakręcać kranik?Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
  • Data: 2010-08-04 10:48:12
    Temat: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: zuzka600f <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czesc :)

    On 4 Sie, 12:10, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    >
    > W Suzuki RF600R tez byl zwykly kranik grawitacyjny i elektryczna pompa paliwa.
    >

    Tak swoja droga, to ciekawy temat sie skroil przez przypadek...

    Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy
    RF. Czy pompy w tych (Waszych) moto sa zabudowane w baku, czy
    zewnetrzne?
    Jesli zewnetrzne, to w sumie zwykly kranik zamykajacy wyplyw ma jak
    najbardziej sens - przynajmniej dla serwisujacych. Nie mam tylko
    pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i
    po co to w ogole wystawiac na zewnatrz.
    W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co
    uzasadni montaz kranika.

    Bedzie z tego megawatek? ;D Droga 'Tino' - do dziela :)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: