eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledlaczego mam zakręcać kranik?Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
  • Data: 2010-08-04 11:11:08
    Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:
    >
    > No i wszystko jasne :) Kranik masz po to, zeby sie nie pochlapal
    > mechanik ;)
    >
    Otoz to, no i rezerwa.
    >
    > A z ciekawosci - nie wiesz po co dwie pompy?
    >
    Cholera wie, jedna zasila gazniki 1 i 2 a druga 3 i 4.
    >
    > IMHO w momencie, jak masz pompe i wtrysk, to najzasadniejsza jest po
    > prostu lampka rezerwy szczegolnie, ze z tego, co wiem, pompy sa zwykle
    > smarowane paliwem, ktore pompuja, wiec kazdorazowo, jak dochodzisz do
    > rezerwy, pompa pracuje, powiedzmy, kiepsko smarowana.
    >
    Ale jaki wtrysk panie? Gazniki mam :-) No i nie wiem co sucha benzyna tam
    za bardzo nasmaruje, poza tym ile one tak pracuja? Szczatkowa ilosc czasu
    w porownaniu do pracy jaka wykonuja caly czas.
    >
    > No wlasnie - podlacz zaroweczke pod wskazowke - jak dotknie
    > ogranicznika niech sie zapala i bedziesz wiedzial wszystko ;D
    >
    Wtedy to juz zostaje z liter paliwa, rezerwa jest jeszcze troche przed
    koncem na wskazniku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: