  • 1. Data: 2010-08-03 20:06:00
    Temat: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Tak mnie jakoś do tej pory życie rozpieszczało, że dotychczasowe moto
    miałem na wtrysku, więc bez kranika. Ostatni nabytek jednak ma gaźniki,
    co idzie w parze z kranikiem. Odwykłem już nieco od tego wynalazku, więc
    pytam:

    dlaczego mam zakręcać kranik?

    - czy dlatego, że rano będę miał zalane gaźniki?
    - czy dlatego, że rano nie będę miał wachy w zbiorniku?
    - czy po prostu dlatego, że tak trzeba?

    nie chce mi się go zakręcać, bo:

    - zapominam odkręcić jak ruszam i moto mi gaśnie
    - nie mieści mi się łapa w rękawiczce w otworze na kranik
    - bo kranik się zużywa i będzie ciekł (?)

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka, mała czarna japonka i średnia srebrna cebula

  • 2. Data: 2010-08-03 20:26:40
    Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-03 22:06, Vir pisze:

    > dlaczego mam zakręcać kranik?

    Bo tak kaze Ksiega.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-08-03 20:29:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Aug 2010 22:06:00 +0200, osobnik zwany Vir wystukał:

    > dlaczego mam zakręcać kranik?

    nie musisz. Tylko potem nie miej pretensji do nikogo.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2010-08-03 20:34:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > dlaczego mam zakręcać kranik?

    KAŻDY motocyklista to wie. Wie to nawet ten, który tylko jeździ motocyklem.
    Ta bawarka to jakiś rower chyba jest?

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2010-08-03 20:45:49
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    On 03/08/10 21:06, Vir wrote:
> [...]
    > miałem na wtrysku, więc bez kranika. Ostatni nabytek jednak ma gaźniki,
    > co idzie w parze z kranikiem. Odwykłem już nieco od tego wynalazku, więc

    [...]

    Trzy lata nie zakręcałem (Honda NT400 '89).
    Efekt: ukradli mi moto :(
    Innych przypadłości nie stwierdziłem.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 6. Data: 2010-08-03 20:46:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-03 22:34, Grzybol pisze:

    > Ta bawarka to jakiś rower chyba jest?

    herbata z mlekiem tak sie nazywala gdy chodzilem do przedszkola. A teraz
    to nie wiem, tak sie czasy pozmienialy...

  • 7. Data: 2010-08-03 21:12:38
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > dlaczego mam zakręcać kranik?

    bo prawdziwni motużyści tak robią :)

    > nie chce mi się go zakręcać, bo:

    mnie też się nie chce i od 3 lat nie zakręcam
    skutków ubocznych brak

  • 8. Data: 2010-08-03 21:12:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 3 Sie, 22:06, Vir <a...@o...pl> wrote:

    > dlaczego mam zakręcać kranik?

    No popatrz, mam kranik i służy on tylko do:
    - przełączania z/na rezerwe,
    - zamknięcia w przypadku zdejmowania zbiornika lub dłuższego postoju.

    Widziałem ostatnio MZ ETZ i ten czerwony napis KRANIK, pod kluczykiem
    i tak mi się przypomniały czasy WSK-i. To było to gdy się przychodziło
    na drugi dzień do moto, woń wachy z 10 metrów i dużo kopania/
    pchania...

    W ogóle co to za moto?
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-08-03 21:21:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-03 23:12, AZ pisze:

    > No popatrz, mam kranik i służy on tylko do:
    > - przełączania z/na rezerwe,
    > - zamknięcia w przypadku zdejmowania zbiornika lub dłuższego postoju.

    Bo ZZR ma elektryczna pompe paliwa ?

> [...]
    > i tak mi się przypomniały czasy WSK-i. To było to gdy się przychodziło
    > na drugi dzień do moto, woń wachy z 10 metrów i dużo kopania/

    We wspolczesnych tez sie to zdarza. Zwlaszcza gdy kranik jest zwykly,
    przelotowy lub jest podcisnieniowy ale membranka przezyla juz to i owo.

  • 10. Data: 2010-08-03 21:40:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 3 Sie, 23:21, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Bo ZZR ma elektryczna pompe paliwa ?

    Zgadza się, ma nawet dwie :-) Ale autor nie powiedział co to za moto.

    > We wspolczesnych tez sie to zdarza. Zwlaszcza gdy kranik jest zwykly,
    > przelotowy lub jest podcisnieniowy ale membranka przezyla juz to i owo.

    Z ciekawości, jakie wspólczesne moto nie mają elektrycznej pompy?
    Pewnie wszystko gdzie dół zbiornika jest wyżej od gaźników?

    --
    Artur
    ZZR 1200