-
1. Data: 2010-08-03 20:06:00
Temat: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: Vir <a...@o...pl>
Tak mnie jakoś do tej pory życie rozpieszczało, że dotychczasowe moto
miałem na wtrysku, więc bez kranika. Ostatni nabytek jednak ma gaźniki,
co idzie w parze z kranikiem. Odwykłem już nieco od tego wynalazku, więc
pytam:
dlaczego mam zakręcać kranik?
- czy dlatego, że rano będę miał zalane gaźniki?
- czy dlatego, że rano nie będę miał wachy w zbiorniku?
- czy po prostu dlatego, że tak trzeba?
nie chce mi się go zakręcać, bo:
- zapominam odkręcić jak ruszam i moto mi gaśnie
- nie mieści mi się łapa w rękawiczce w otworze na kranik
- bo kranik się zużywa i będzie ciekł (?)
--
Vir
Duża czarna bawarka, mała czarna japonka i średnia srebrna cebula
-
2. Data: 2010-08-03 20:26:40
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2010-08-03 22:06, Vir pisze:
> dlaczego mam zakręcać kranik?
Bo tak kaze Ksiega.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
3. Data: 2010-08-03 20:29:11
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Tue, 03 Aug 2010 22:06:00 +0200, osobnik zwany Vir wystukał:
> dlaczego mam zakręcać kranik?
>
nie musisz. Tylko potem nie miej pretensji do nikogo.
--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
4. Data: 2010-08-03 20:34:14
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: "Grzybol" <g...@w...pl>
Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i39sr8$r22$1@news.onet.pl...
> dlaczego mam zakręcać kranik?
KAŻDY motocyklista to wie. Wie to nawet ten, który tylko jeździ motocyklem.
Ta bawarka to jakiś rower chyba jest?
--
Grzybol
-
5. Data: 2010-08-03 20:45:49
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>
On 03/08/10 21:06, Vir wrote:
> Tak mnie jakoś do tej pory życie rozpieszczało, że dotychczasowe moto
> miałem na wtrysku, więc bez kranika. Ostatni nabytek jednak ma gaźniki,
> co idzie w parze z kranikiem. Odwykłem już nieco od tego wynalazku, więc
> pytam:
[...]
Trzy lata nie zakręcałem (Honda NT400 '89).
Efekt: ukradli mi moto :(
Innych przypadłości nie stwierdziłem.
Pozdrawiam,
zarafiq
-
6. Data: 2010-08-03 20:46:39
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2010-08-03 22:34, Grzybol pisze:
> Ta bawarka to jakiś rower chyba jest?
herbata z mlekiem tak sie nazywala gdy chodzilem do przedszkola. A teraz
to nie wiem, tak sie czasy pozmienialy...
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
7. Data: 2010-08-03 21:12:38
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: "Mustafa" <M...@B...xx>
> dlaczego mam zakręcać kranik?
bo prawdziwni motużyści tak robią :)
> nie chce mi się go zakręcać, bo:
mnie też się nie chce i od 3 lat nie zakręcam
skutków ubocznych brak
-
8. Data: 2010-08-03 21:12:42
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: AZ <a...@g...com>
On 3 Sie, 22:06, Vir <a...@o...pl> wrote:
>
> dlaczego mam zakręcać kranik?
>
No popatrz, mam kranik i służy on tylko do:
- przełączania z/na rezerwe,
- zamknięcia w przypadku zdejmowania zbiornika lub dłuższego postoju.
Widziałem ostatnio MZ ETZ i ten czerwony napis KRANIK, pod kluczykiem
i tak mi się przypomniały czasy WSK-i. To było to gdy się przychodziło
na drugi dzień do moto, woń wachy z 10 metrów i dużo kopania/
pchania...
W ogóle co to za moto?
--
Artur
ZZR 1200
-
9. Data: 2010-08-03 21:21:06
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2010-08-03 23:12, AZ pisze:
>> dlaczego mam zakręcać kranik?
>>
> No popatrz, mam kranik i służy on tylko do:
> - przełączania z/na rezerwe,
> - zamknięcia w przypadku zdejmowania zbiornika lub dłuższego postoju.
Bo ZZR ma elektryczna pompe paliwa ?
>
> Widziałem ostatnio MZ ETZ i ten czerwony napis KRANIK, pod kluczykiem
> i tak mi się przypomniały czasy WSK-i. To było to gdy się przychodziło
> na drugi dzień do moto, woń wachy z 10 metrów i dużo kopania/
> pchania...
We wspolczesnych tez sie to zdarza. Zwlaszcza gdy kranik jest zwykly,
przelotowy lub jest podcisnieniowy ale membranka przezyla juz to i owo.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
10. Data: 2010-08-03 21:40:12
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: AZ <a...@g...com>
On 3 Sie, 23:21, Kuczu <q...@g...com> wrote:
>
> Bo ZZR ma elektryczna pompe paliwa ?
>
Zgadza się, ma nawet dwie :-) Ale autor nie powiedział co to za moto.
>
> > Widziałem ostatnio MZ ETZ i ten czerwony napis KRANIK, pod kluczykiem
> > i tak mi się przypomniały czasy WSK-i. To było to gdy się przychodziło
> > na drugi dzień do moto, woń wachy z 10 metrów i dużo kopania/
> > pchania...
>
> We wspolczesnych tez sie to zdarza. Zwlaszcza gdy kranik jest zwykly,
> przelotowy lub jest podcisnieniowy ale membranka przezyla juz to i owo.
>
Z ciekawości, jakie wspólczesne moto nie mają elektrycznej pompy?
Pewnie wszystko gdzie dół zbiornika jest wyżej od gaźników?
--
Artur
ZZR 1200