eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledlaczego mam zakręcać kranik?Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
  • Data: 2010-08-04 11:14:28
    Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 4 Aug 2010 03:48:12 -0700 (PDT), zuzka600f <z...@o...pl>
    wrote:

    > Czesc :)

    6

    >Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy
    >RF. Czy pompy w tych (Waszych) moto sa zabudowane w baku, czy
    >zewnetrzne?

    AT - pompa zew. W przeciwnym wypadku kranik jest przeciez bez sensu.

    >pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i
    >po co to w ogole wystawiac na zewnatrz.

    Np. nowsze AT nie maja kontrolki rezerwy.

    >W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co
    >uzasadni montaz kranika.

    Fajnie, oldskulowo wyglada!
    Konia se zostaw, a rząd ukrzyzuj w moim imieniu.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
    http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: