  • Data: 2010-08-04 10:30:15
    Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik?
    Od: zuzka600f <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc :)

    On 4 Sie, 12:17, "Bartlomiej Kacprzak" <b...@w...pl> wrote:
    > Uzytkownik "zuzka600f" <z...@o...pl> napisal w
    wiadomoscinews:91bb440d-4caa-4750-815f-e232ec0fdb15@
    i31g2000yqm.googlegroups.com...

    > A jestes pewien ze tam jest pozycja OFF? a nie PRI?
    > Moj GSXF nie mial OFF tylko wlasnie PRI do przelewania gaznika.

    Bartek, Zuzie sprzedalem w 2000, a CBR w 2006. Wybacz, ale nie
    pamietam, w ktorym z nich, jak bylo.

    W jednym byly pozycje ON - podcisnieniowo otwierany powyzej rezerwy,
    RES - jak ON, ale na rezerwie, PRI - wolny przeplyw, a w drugim ON i
    RES jak w tym wczesniej i OFF - hebel zamykajacy wyplyw (niby do
    zostawiania moto na zime itp.). Skoro w GSXF masz ON/RES/PRI, znaczy,
    ze w CBR bylo z OFF :)
    Ale dywagacje dlaczego w jednych sprzetach jest tak, a w innych
    inaczej, to juz IMO inny temat, niz ten.

    Pozdrawiam :)
    Tomek