  • 31. Data: 2013-01-06 23:27:46
    Temat: Re: Płytki prototypowe... :-)
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 21:09:28 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > Nieee. Mi o to chodzi żeby jak najmniej się cofała :)

    Aaaa to ty jeszcze jestes wczesniej :)
    Ja nie obieram kabla do lutowania.
    Tak jak jest uciety tak go przytykam czołem do grotu.
    I jemu sie te 2-4mm izolacji cofa. Akurat tyle ile trzeba.

    Tak probowales?

  • 32. Data: 2013-01-07 00:35:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    s...@g...com pisze tak:

    > Aaaa to ty jeszcze jestes wczesniej :)

    nom ;)

    > Ja nie obieram kabla do lutowania.

    to świętokradztwo ;)

    Lutuję gołym a potem nasuwam jego izolacje jak mi
    czapka stanie. Wycofuję, dopasowuję itp.

    Te które się mocno cofają złaziłyby
    na łukach także od razu lecą do REMONDISa.

    --
    Piter