  • 1. Data: 2013-01-03 18:35:39
    Temat: Jak: Przetwornica DC-DC z małymi zakłóceniami
    Od: Maks <b...@b...ble>

    Witam,
    Potrzebuję zrobić przetwornicę DC-DC (12V->5V 1A), która nie będzie
    generował zbyt dużo zakłóceń. Ma ona zasilać dosyć upakowany układ z
    blokami: uC, RF, i audio. Dobrze by było aby też nie miała tendencji do
    "piszczenia" przy małym obciążeniu.

    Jaki dostępny w Polsce scalony kontroler najlepiej się nadaje do tego celu?

    Maks

  • 2. Data: 2013-01-04 20:51:18
    Temat: Re: Jak: Przetwornica DC-DC z małymi zakłóceniami
    Od: AK <a...@g...com>

    W dniu 2013-01-03 18:35, Maks pisze:
> [...]
    > "piszczenia" przy małym obciążeniu.
    >
    > Jaki dostępny w Polsce scalony kontroler najlepiej się nadaje do tego celu?

    moze ST1S10 z ST ?

    Pozdr
    AK

  • 3. Data: 2013-01-04 22:10:33
    Od: Maks <b...@b...ble>

    W dniu 2013-01-04 20:51, AK pisze:

    > moze ST1S10 z ST ?
    >
    > Pozdr
    > AK

    Dziękuję, wygląda dobrze, i nawet jest ładny wzór PCB, tak że w tym
    względzie może uda mi się nic nie zepsuć ;)

    Swoją drogą, im wyższa częstotliwość pracy przetwornicy to tym mniej
    zakłóceń generuje?

    Maks