  • 1. Data: 2013-01-02 17:09:13
    Temat: Mikrofala
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Kuchenka mikrofalowa ... i ze zdziwieniem widze ze w komplecie jest
    jest taka druciana podstawka.
    Nie bardzo wiem po co - zeby mozna bylo kotlet blizej grilla dac ?

    Ale druciana ... to juz mozna metalowe druty wsadzac do mikrofalowki ?
    Fakt ze drucik 2mm, tego nie przepali ...

    w instrukcji o tym ani slowa nie ma ..

    J.

  • 2. Data: 2013-01-02 17:11:44
    Temat: Re: Mikrofala
    Od: butek <e...@i...invalid>

    W dniu 02.01.2013 17:09, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Ale druciana ... to juz mozna metalowe druty wsadzac do mikrofalowki ?
    > Fakt ze drucik 2mm, tego nie przepali ...

    Przy programie "grill" magnetron jest wyłączony, działa tylko ta
    kwarcówka u góry komory. W instrukcji od mojej jest, chyba nawet w
    ramce, ostrzeżenie, że na programach "mikrofalowych" ten druciak nie
    może znajdować się wewnątrz.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 3. Data: 2013-01-02 17:16:49
    Od: butek <e...@i...invalid>

    A co do zastosowania to dokładnie o to chodzi, zresztą gdyby nie zbliżyć
    tego "kotleta" do grilla, to może po godzinie się cokolwiek upiekł ;)

  • 4. Data: 2013-01-02 17:20:02
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-01-02 17:09, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Ale druciana ... to juz mozna metalowe druty wsadzac do mikrofalowki ?
    > Fakt ze drucik 2mm, tego nie przepali ...

    Na pewno jest :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2013-01-02 17:26:15
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    PeJot pisze:

    > Na pewno jest :)

    Ale nawet jak jest, no to co.... Co się może stać. Drut z parszywego
    materiału, bardzo duże oczka, nie sądzę aby jakiś rezonans się załapał.
    Ja wkładam i nie przejmuję się - nic się nie dzieje.
    Łyżek i widelców też nie wyciągam, w ogóle im to nie przeszkadza. To nie
    pole magnetyczne, żeby podgrzać.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2013-01-02 17:53:29
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    >
    > Ale druciana ... to juz mozna metalowe druty wsadzac do mikrofalowki ?
    > Fakt ze drucik 2mm, tego nie przepali ...

    To informacje z epoki mikrofali lupanej ;)

    Mam lepsza kuchenke od prawie 20 lat i juz wtedy byly takie
    ruszty, czy tez taleze crisp z metalu.

    Nie wolno wkladac np. talerzy malowanych farbami metalizowanymy
    czy tez z metalowa kalkomania bo sie spali zdobienie a nie kuchenka ;)

  • 7. Data: 2013-01-02 18:21:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irek N." napisał w wiadomości grup
    PeJot pisze:
> [...]

    Nie widze.
    http://www.electrolux.pl/Pomoc-techniczna/Instrukcje
    -obslugi/
    EMS20400S

    Sie zastanawiam czy nie wsadzili rusztu od czego innego, ale niby w
    reklamowkach podaja ze ruszt do grilla jest ..

    >Ale nawet jak jest, no to co.... Co się może stać. Drut z parszywego
    >materiału, bardzo duże oczka, nie sądzę aby jakiś rezonans się
    >załapał.

    ruszt okragly, a druty w jedna strone. Kazde oczko inne - czyli
    wieksza szansa na rezonans.
    Ale moze dobrze dobrali i takiego jak trzeba to nie ma.

    >Ja wkładam i nie przejmuję się - nic się nie dzieje.
    >Łyżek i widelców też nie wyciągam, w ogóle im to nie przeszkadza. To
    >nie pole magnetyczne, żeby podgrzać.

    Ale wsadzales zarowke kuchenki ? Albo plyte CD ?

    Inna sprawa ze to jednak 2 mm - nawet jak sie podgrzeje, to mieso
    bedzie lepiej przypieczone :-)

    J.

  • 8. Data: 2013-01-02 19:53:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    > Kuchenka mikrofalowa ... i ze zdziwieniem widze ze w komplecie jest
    > jest taka druciana podstawka.
    > Nie bardzo wiem po co - zeby mozna bylo kotlet blizej grilla dac ?

    Dokładnie tak - to jest podstawka do grillowania.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2013-01-03 14:57:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    butek <e...@i...invalid> wrote:

> [...]
    > kwarcówka u góry komory. W instrukcji od mojej jest, chyba nawet w
    > ramce, ostrzeżenie, że na programach "mikrofalowych" ten druciak nie

    Ja wkładam w programach mikrofalowych i mieszanych i nic się nie dzieje.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 10. Data: 2013-01-03 16:10:20
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Ja wkładam w programach mikrofalowych i mieszanych i nic się nie dzieje.

    W mojej byłej pracy, firma nabyła dla pracowników chyba Whirlpoola, nieco
    wyższej klasy i wyglądu, dość często pichciłem sobie coś w przerwie, nie
    krępowałem się np. jednej rzeczy grzać na talerzu, a jednocześnie czegoś na
    ruszcie, pełna moc mikrofal. I ruszt nie grzał się w miejscach, gdzie nie
    leżał produkt. Insrukcja tez nie zakazywała. Natomiast potrafiło skwierczeć,
    gdy na ruszcie kładłem np. metalowy talerz z pizzą, kupioną w pobliskim
    sklepie (musiałem unikać pizzy Rigga, inne były OK, bo jej zapach nieco
    detonował kolegów, nawet kierownik się pytał, co tak je*ie) :)) talerz
    metalowy z pizzą, należało kłaść bez dotykania go do innych części
    metalowych, czyli np. na talerzu szklanym po wyjęciu rusztu. Kuchenka
    wytrzymała tak kilka lat, aż... masowa redukcja w firmie pod płaszczykiem
    "realokacji zasobów ludzkich" (terefere magnetofon w kiblu) :P
    Uwielbialiśmy robić na tym kiełbaskę pieczoną, opracowałem taki sposób, żeby
    wyglądała i smakowała, jak z ogniska, kombinacja grilla i mikrofal. Do mnie
    należało obrobić nabytą (składkowo oczywiście) kiełbasę, czasem też po jakąś
    siwuchę i przyprawy skakałem, fajnie było :) Grill aktywnie brał udział w
    przygotowywaniu kiełbasy - leżała na tym drucianym ruszcie.
    Najbadziej dla siebie lubiłem przygotowywać takie niby-chińskie pierożki,
    obficie skrapiane ostrym sosem Jalapenho, leciało go średnio nawet ćwierć
    buteleczki na sesję, ostro waliłem, ale to uwielbiam :)