  • 1. Data: 2013-01-04 09:32:08
    Temat: polecany sprzedawca ledow?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    obserwowalem temat zarowek tradycyjnych, i mam pytanie:
    czy ktoś poleci jakiegoś sprzedawce w polsce, ktory sprzedaje sprawdzonej
    jakości zarowki led? chodzi mi o produkty samochodowe.

    potrzebuje zastępnik dla H6W,
    kupiłem w firmie jafra, ale po paru miesiącach niestety padły.
    tak że szukam odpowiednika h6w can-bus.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2013-01-27 11:05:34
    Temat: Re: polecany sprzedawca ledow?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-01-04 09:32, Bartek pisze:
> [...]
    >
    > potrzebuje zastępnik dla H6W,
    > kupiłem w firmie jafra, ale po paru miesiącach niestety padły.

    Zapomnij. Te co są zwane "can-bus" mają po prostu dodatkowe rezystory,
    grzejące się ale pobierające podobny prąd jak żarówka tego typu.
    Powoduje to przegrzewanie się takiej "żarówki" ledowej, gdzie ledy i tak
    już są "forsowane" prądem maksymalnym, by jasno świeciły, a chłodzenie
    bywa często żadne. Kończy się to bardzo krótką żywotnością struktur
    ledów - zaczynają migać i gasną.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173