  • 51. Data: 2013-01-26 11:56:24
    Temat: Re: Play pieprzony
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2013-01-25 23:19, Irek N. pisze:
> [...]
    > przykładowo SMS-a z treścią kogo to nie odebrałem + wejdź i pobierz nowy
    > dzwonek za jedyne xxPLN :)
    > Nic nie pomagało, wszyscy (w sensie BOK i salonowcy), ale to wszyscy
    > twierdzili że tak po prostu jest i mam polubić.
    > Dopiero jak udowodniłem że nie wszyscy dostają spam przy okazji każdego
    > SMS-a i zagroziłem odejściem, to nagle się udało wyłączyć tą opcję.
    >
    > Nie ma sieci idealnych, a teraz widzę (obserwując swoje kontakty z
    > ludźmi), że chyba wszystkie sieci dostały zadyszki i działają podle.
    > Podle w sensie technicznym, do o kwestii obsługi nie mogę wiele powiedzieć.

    ale to co napisałeś zależy od człowieka, który Cię obsługuje od jego
    rzetelnej pracy, a Polak potrafi :)

  • 52. Data: 2013-01-26 12:12:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > Oczywiście grupy nie czytasz, mnie, Jotera i paru innych,
    > którzy piszemy - składać wypowiedzenia!

    Nie wiem, co ten konfabulant nawywijał (dawno leży na dnie KF-a) ale skoro
    zostałem przywołany po nicku, wtrącę swoje trzy grosze do tej dyskusji..
    W umowie zawieranej z P4 figuruje następująca pozycja:
    "Czas trwania umowy (w miesiącach) 24"
    co może u osobników mniej obznajomionych z podstępną naturą operatorów
    wywołać mylne wrażenie, iż po tym czasie ustają wszelkie wzajemne
    świadczenia. W tejże umowie nie ma też ani słowa o przechodzeniu umowy na
    czas nieokreślony. Natomiast są tam odnośniki do innych dokumentów, jak
    Regulamin Promocji, Regulamin świadczenia Usług Telecośtam etc., gdzie
    taki zapis (o automagicznym przechodzeniu umowy na czas nieokreślony) jest
    z pewnością jest zawarty. Zresztą, jak sam wspomniałeś, pod koniec Okresu
    Zastrzeżonego, zaczyna się atakowanie propozycjami przedłużeniowymi, więc
    nic nie stoi na przeszkodzie, aby tę sprawę wyjaśnić przed odesłaniem
    konsultanta na drzewo.
    Dla mnie osobiście taka automagiczna kontynuacja jest poniekąd wygodna,
    szczególnie teraz, o czym pewnie napiszę w kontynuacji wątku "BurdelPlay",
    gdy sprawa wreszcie ostatecznie się wyjaśni.

    JoteR

  • 53. Data: 2013-01-26 12:16:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2013 09:22:49 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
    > Wiesz jaki byłby lament tych wszystkich jęczydup jakby im oper, zamiast
    > przedłużyć umowę na bezterminową, wyłączył numer?
    > Skwierczeliby tak samo, jak nie bardziej, tyle, ze skutki takiego ruchu
    > byłyby dla abonenta o wiele gorsze.

    No, taka TP potrafi zadzwonic do klienta i powiedziec ze promocja na
    neostrade konczy sie za 2 miesiace i jak sie nie przedluzy umowy, to bedzie
    zwykla niepromocyjna cena ... 180 zl/mc.

    Ale w sumie to dzialanie na wlasna szkode :-)

    > Moze się do ciezkiej choinki zastanowcie nad alternatywa i czy naprawde
    > chcecie takiego wariantu? Ale tak naprawde, IRL, a nie w paplaninie na
    > usenecie.

    Kto chce moze sobie przeciez od razu wypowiedzenie zlozyc z terminem
    umowionyn, albo ustawic sobie termin w telefonie na te dwa miesiace przed
    uplywem .

    J.

  • 54. Data: 2013-01-26 12:22:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2013 09:03:40 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Nie było. Umowy terminowe były umowami terminowymi. I nie da się pamiętać
    > przez 3 lata kiedy umowę należy wypowiedzieć. Nawet przez rok się nie da.

    Zycie sie zmienilo. Teraz mam zapisane w kalendarzu co mam zrobic w
    przyszlosci.
    Jeden samochod, drugi, telefony, internety, odnowienia, przeglady,
    ubezpieczenia, karty, kredyty, lokaty ...

    > Zacznij od myślenia. Żyję, mam w cholerę różnych rzeczy do robienia,
    > zasadniczo umiem sobie wszystko zorganizować. Mam już po dziurki ustawiania
    > przypomnień dla kolejnych bzdetnych umów. Chciałbym bezterminowe zawierać za
    > rozsądne pieniądze, ale nie ma.

    Dlaczego nie ma - wlasnie t-mobile zerwal z poprzednia praktyka i stara
    umowa kontynuuje sie na poprzednich warunkach. Nie takie zle te warunki, i
    w sumie nie mam konceptu co robic dalej ... ale tez nie musze nic robic :-)

    J.

  • 55. Data: 2013-01-26 12:33:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2013 00:58:48 +0100, z napisał(a):

    > Co stoi na przeszkodzie żeby strony umowy dogadały się i np. wykreśliły
    > zapis o automatycznym przedłużaniu na czas nieokreślony.
    > Co stoi na przeszkodzie???

    Po prawdzie to cos stoi. "nie dogadujemy umow i co pan nam zrobi".
    Taki zwyczaj. Mnostwo firm tak robi, prad,woda, gaz, sklep, stacja
    benzynowa, taksowka ... choc niektorzy jakos potrafia sie i tam dogadac.

    > Niech się przynajmniej umowa nazywa: "Łączona terminowa + bezterminowa
    > po x mies. " Polska język - trudna język??? :-)

    W Erze sie to nazywalo "umowa bezterminowa .... abonent zobowiazuje sie do
    ... przez 24 miesiace".

    I z prawnego punktu widzenia to IMO bylo bardzo poprawnie nazwane,
    aczkolwiek - w KC sa pewne sformulowania odnosnie takich umow,
    niekoniecznie przyjemne.

    J.

  • 56. Data: 2013-01-26 13:13:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 15:20:08 +0100, $heikh el $hah napisał(a):
    > Dokładnie. Umowy, jak pisałem, nie studiowałem. Wystarczył mi okres jej
    > trwania. I wciąż nie rozumiem, jakim prawem go sobie zamieniają na abo
    > bezterminowy.

    Nie rozumiesz ... bo podpisales bez czytania.
    Kapitalizm mamy - nie podpisuje sie w ciemno.

    A juz na pewno umowe telefoniczna warto przeczytac, bo tam jest sporo
    rzeczy ktore warto lub trzeba wiedziec.

    J.

  • 57. Data: 2013-01-26 13:44:56
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 15:20:08 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > I wciąż nie rozumiem, jakim prawem go sobie zamieniają na abo
    > bezterminowy.

    Pisałem już wcześniej. 25 lat to już odpowiedni czas, żeby czasami użyć
    głowy.

  • 58. Data: 2013-01-26 14:25:49
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-26 10:22, Michal Tyrala pisze:
    > Wiesz jaki byłby lament tych wszystkich jęczydup jakby im oper, zamiast
    > przedłużyć umowę na bezterminową, wyłączył numer?

    A może możliwość wyboru?
    A może normalna umowa bezterminowa a telefony i inne gadżety na stoisku
    obok na raty czy jak tam sobie ktoś życzy.

    Co tu jest chore złe a co normalne i logiczne?

    Wiem... marketingowcy nie są od logiki i normalności :-)

  • 59. Data: 2013-01-26 15:55:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 19:53:20 +0100, Mr Misio napisał(a):
    > Ale co z tego ze on nie pomyslal? To markering play nie pomyslal jak nie
    > stracic klienta.
    > A wystarczyl SMS "szanowny kliencie, skonczyla sie umowa, ale ze
    > pragniemy bys z nami byl zawsze - przedluzamy ja na promocyjnych warunkach"

    No zartujesz - koledzy tu pisza ze terminowa to terminowa ma byc, a ty
    chcesz zeby ja sami przedluzyli ? Rozboj w bialy dzien :-) !

    Albo "wyslij sms aby przedluzyc", albo d* nie zawracac - zapisac w umowie
    ze sie przedluza.

    > 3-4 lata temu w ten spoosb przedluzono mi na bezterminowa umowe w
    > orange.

    Raczej poinformowano ze zgodnie z podpisana umowa od teraz jest ona
    bezterminowa. Co sie zreszta raczej nie oplaca - albo telefon, albo
    dodatkowe bonusy :-)

    J.

  • 60. Data: 2013-01-26 16:16:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-26 14:25, z pisze:

    > A może możliwość wyboru?
    > A może normalna umowa bezterminowa a telefony i inne gadżety na stoisku
    > obok na raty czy jak tam sobie ktoś życzy.

    Przecież tak jest, nie wiem o co c'man.

    > Wiem... marketingowcy nie są od logiki i normalności :-)

    A Ty kim jesteś, skoro mając ofertę na czas nieokreślony "plus telefon w
    stoisku obok" gardłujesz, że takiej nie ma?
    :)

    --
    Liwiusz