  • 1. Data: 2013-01-25 10:52:53
    Temat: Re: Karta SIM Play na starszych telefonach
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:kds5a8$u09$1@node1.news.atman.pl...

    > No patrz. Pan z wielkiego miasta i taki ciemny, nie wiedział, że taka
    > zasada w Play jest od zawsze. Myślałeś, że to jakaś nowość? Jakoś nikogo
    > to nie dziwi.

    Obrońco fioletowych całuj mnie w zad, ja wiem od tym odkąd się
    dowiedziałem i bedę to wymieniał jako wadę i błąd, czemu nie naskakujesz
    na wątkotwórce że taki ciemny?

  • 2. Data: 2013-01-25 15:30:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-01-25 10:52, ronel pisze:

> [...]
    >
    > Obrońco fioletowych całuj mnie w zad, ja wiem od tym odkąd się
    > dowiedziałem i bedę to wymieniał jako wadę i błąd, czemu nie naskakujesz

    Przynajmniej nie piszę, że Play to gówno itd. Wywołany do tablicy
    odpowiadam: tak, mój błąd. Nie spojrzałem, nie wiedziałem o dedykowanych
    kartach USIM do transmisji 3G w starterach POnK. A że za niewiedzę
    (czasem) się płaci (akurat zapłaciła znajoma, ale fakt - z mojej winy)
    to pozostało wymienić starter na działający w telefonach 2G. Wolę
    wiedzieć (i żeby inni widzieli), niż przypadkiem się naciąć nie będąc
    świadomym tego faktu.

    K.

    PS: Kartę SIM z oferty Play Online na Kartę sobie przygarnąłem od
    znajomej, bo chciała posłać ją do śmietnika. Wykorzystam ją w modemie
    UMTS/HSPA i w telefonie z obsługą sieci 3G.

    --
    http://www.krystek.art.pl/