  • 1. Data: 2013-01-24 21:19:18
    Temat: Play to g....
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    Dostałem puszkę redbulla z dołączonym do niej numerem w tej sieci, ale to
    tak naprawdę play, tak jak virgin mobile, nie wiem po jaką cholerę
    pączkuje to gówno pod tyloma taryfami i nazwami, ale nieważne.
    Nie da się tam sprawdzić do kiedy ważny jest numer, dopiero po
    zarerejestrowaniu się w play24. Wykupiłem pakiet smsów do wszystkich
    sieci, ważny przez miesiąc, ale nagle przestał działać, bo jak rozumiem
    wyprzedzał epoką ważność konta głównego? No ja pier... pierwszy raz się z
    czymś takim spotykam. Nie miałem zamiaru już nic doładowywac, niech
    spier.... Play ty ch...

  • 2. Data: 2013-01-24 21:28:30
    Temat: Re: Play to g....
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "ronel" napisał:

    > Dostałem puszkę redbulla z dołączonym do niej numerem w tej sieci, ale to
    > tak naprawdę play, tak jak virgin mobile, nie wiem po jaką cholerę
    > pączkuje to gówno pod tyloma taryfami i nazwami

    Masz jakieś logiczne wytłumaczenie na swoją głupotę? Ktoś Ci kazał używać
    tej karty lub zabronił użyć google?

    > Nie da się tam sprawdzić do kiedy ważny jest numer, dopiero po
    > zarerejestrowaniu się w play24.

    Zawsze tak było. To żadna nowość.

    > Wykupiłem pakiet smsów do wszystkich sieci, ważny przez miesiąc, ale nagle
    > przestał działać, bo jak rozumiem wyprzedzał epoką ważność konta głównego?

    No to chyba oczywiste. Czego nie zrozumiałeś? Wykupienie pakietu NIGDY nie
    wydłuża ważności połączeń wychodzących. Masz problem z czytaniem
    regulaminów?

    > No ja pier... pierwszy raz się z czymś takim spotykam.

    Ja z czymś takim jak "ronel" też. Ciekawe co to za wieś, że takie tępe muły
    się tam uchowały?

  • 3. Data: 2013-01-24 21:42:40
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 21:19, ronel pisze:
    > Play ty ch...

    Właśnie się zastanawiam dlaczego 4 lata temu przeniosłem sobie numer do
    Play z Ery. Ach, no tak. Wakacje były, a w moim rodzinnym miasteczku
    tylko salon Playa, zaś chciałem wziąć abonament. K-wa mać!
    (Ale od pół roku mam w Orange i je__ał Playa pies!)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-01-24 21:46:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-24 21:28, Tomek pisze:

    > Ja z czymś takim jak "ronel" też. Ciekawe co to za wieś, że takie tępe
    > muły się tam uchowały?

    W dodatku nie odróżniają taryfy od MVNO.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-01-24 22:51:18
    Od: K <...@...c>

    W dniu 24.01.2013 21:42, $heikh el $hah pisze:

> [...]
    > tylko salon Playa, zaś chciałem wziąć abonament. K-wa mać!
    > (Ale od pół roku mam w Orange i je__ał Playa pies!)

    mam w rodzinie jeden abo playa i z tego co widze tak dlugo jak nie
    trzeba sie kontaktowac z bok, to pasek wkurwienia stoi w miejscu.

  • 6. Data: 2013-01-25 07:25:29
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > mam w rodzinie jeden abo playa i z tego co widze tak dlugo jak nie
    > trzeba sie kontaktowac z bok, to pasek wkurwienia stoi w miejscu.

    Bo tanie mięso to psy jedzą.
    --
    Jingiel

  • 7. Data: 2013-01-25 08:52:30
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 24 Jan 2013 22:51:18 +0100, K wrote:
    > mam w rodzinie jeden abo playa i z tego co widze tak dlugo jak nie
    > trzeba sie kontaktowac z bok, to pasek wkurwienia stoi w miejscu.

    Ale to chyba dotyczy wszystkich ,,nowoczesnych'' BOK. Ja to samo moglbym
    powiedziec o Plusie, Playu, ś.p. Erze, UPC, Netii i pewnie jeszcze kilku
    opach.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 8. Data: 2013-01-25 08:53:55
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 25 Jan 2013 07:25:29 +0100, Jingiel wrote:

    > Bo tanie mięso to psy jedzą.

    W kategorii poprawiania sobie samopoczucia startujesz do postu miesiąca :-)

  • 9. Data: 2013-01-25 10:55:38
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Masz jakieś logiczne wytłumaczenie na swoją głupotę? Ktoś Ci kazał
    > używać tej karty lub zabronił użyć google?

    Wziąłem to do testów i opinia zostanie negatywna.

    > Zawsze tak było. To żadna nowość.

    Wow, gówno zawsze śmierdziało dlatego to jest normalne, genialne
    wytłumaczenie.

    > No to chyba oczywiste. Czego nie zrozumiałeś? Wykupienie pakietu NIGDY
    > nie wydłuża ważności połączeń wychodzących. Masz problem z czytaniem
    > regulaminów?

    A jak miałem do ku... sprawdzić do kiedy jest ważny ten numer, skoro
    nigdzie nie ma tej informacji i czemu sprzedają pakiet ważny dłużej niż
    konto?

    > Ja z czymś takim jak "ronel" też. Ciekawe co to za wieś, że takie tępe
    > muły się tam uchowały?

    Poznań, a Ty z pierdziszewa górnego gdzie trzęsiesz lokalnym rynkiem gsm,
    mając jeden salon z taktaktami na całą gminę?

  • 10. Data: 2013-01-25 10:56:21
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    > W dodatku nie odróżniają taryfy od MVNO.

    Ja odrózniam, to play nie odróżnia. Co to za Mvno które karmi się
    doładowaniami play i obsługuje przez ich stronę, hę?