eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay pieprzonyRe: Play pieprzony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: zbigniew <z...@e...uk>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play pieprzony
    Date: Sat, 26 Jan 2013 11:56:24 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 46
    Message-ID: <ke0cot$pqn$1@news.task.gda.pl>
    References: <51027a9b$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
    <kdv0di$b95$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-172-57.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1359197789 26455 93.180.172.57 (26 Jan 2013 10:56:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Jan 2013 10:56:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
    Thunderbird/17.0.2
    In-Reply-To: <kdv0di$b95$1@news.dialog.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1040886
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-01-25 23:19, Irek N. pisze:
    > Czytam ten wątek i oczom nie wierzę.
    > Strasznie dużo żółci... czy warto?
    >
    > Moja przygoda z Play była podobna.
    > Umowa się zakończyła i w naturalny sposób była kontynuowana, na tych
    > samych warunkach. Nie było żadnego problemu, ale też nie było reakcji od
    > strony Play.
    > Dopiero po jakimś czasie odezwał się doradca i umowę zmieniliśmy... na
    > korzystniejszą.
    >
    > Teraz powiem Wam jak wyglądało dokładnie to samo w Orange i co było
    > powodem przejścia do Play.
    > Umowa wygasła, rachunki wzrosły o 50% i nikt się nie zainteresował. Jak
    > to odkryłem (nie mam czasu siedzieć i pilnować wszystkiego, więc
    > przegapiłem koniec umowy) to oczywiście poprosiłem o dobrą ofertę.
    >
    > NIE DOSTAŁEM! Mogłem dostać jako nowy klient, ale jako stary
    > zapomnijcie. Po około 2 miechach grożenia odejściem dostałem w końcu
    > sensowną ofertę. Poszedłem do biura, wypełniłem co trzeba i
    > zorientowałem się, że dostanę nowy numer, więc jest to znowu oferta dla
    > nowego klienta, a wyraźnie zaznaczałem brak możliwości zmiany numeru.
    > Zrobiono mnie w bambuko, straciłem około godzinę czasu i nie mam ochoty
    > na żadne kontakty z tą firmą.
    > Dzisiaj chciano mi sprzedać tablet Samsunga, oczywiście ostatnia sztuka,
    > tylko dzisiaj, mam 5 minut na decyzję, bo Pani kończy zmianę. Właśnie z
    > Orange. Czy to nie cudna sieć?
    >
    > Co mogę zarzucić PLAY?
    > Ano Pani wpisująca do systemu umowę najprawdopodobniej zaznaczyła opcję
    > "ten Pan lubi reklamy". W efekcie przez długi czas dostawałem
    > przykładowo SMS-a z treścią kogo to nie odebrałem + wejdź i pobierz nowy
    > dzwonek za jedyne xxPLN :)
    > Nic nie pomagało, wszyscy (w sensie BOK i salonowcy), ale to wszyscy
    > twierdzili że tak po prostu jest i mam polubić.
    > Dopiero jak udowodniłem że nie wszyscy dostają spam przy okazji każdego
    > SMS-a i zagroziłem odejściem, to nagle się udało wyłączyć tą opcję.
    >
    > Nie ma sieci idealnych, a teraz widzę (obserwując swoje kontakty z
    > ludźmi), że chyba wszystkie sieci dostały zadyszki i działają podle.
    > Podle w sensie technicznym, do o kwestii obsługi nie mogę wiele powiedzieć.
    >
    > Irek.N.
    >
    ale to co napisałeś zależy od człowieka, który Cię obsługuje od jego
    rzetelnej pracy, a Polak potrafi :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: