  • 1. Data: 2013-01-25 16:22:56
    Temat: Symbian usmiercony juz oficjalnie
    Od: atm <...@v...pl>

    808 jest ostatnim telefonem z tym systemem:
    http://www.spidersweb.pl/2013/01/koniec-symbiana-kro
    tka-historia-abdykujacego-krola.html
    Nie to, zebym tesknil. Posiadalem tylko dwa telefony Nokii: 5800 i N8.
    W obu przypadkach nie jest to cos co bede jakos milo wspominal, do tego
    dochodzi jeszcze potluczony sklep z bardzo mala iloscia sensownych
    aplikacji.
    Swoja droga sporo sie zmienilo na rynku urzadzen mobilnych: PalmOS
    umarl, WebOS wegetuje, WindowsMobile jako calosc umarl, Symbian
    uroczyscie pozegnany, MeeGo rowniez (choc jest szansa na jego
    reinkarnacje), obecny system BB dogorywa.

  • 2. Data: 2013-01-25 18:19:48
    Temat: Re: Symbian usmiercony juz oficjalnie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-25 16:22, Użytkownik atm napisał:

> [...]
    > uroczyscie pozegnany, MeeGo rowniez (choc jest szansa na jego
    > reinkarnacje), obecny system BB dogorywa.

    Ale są też nowe których w czasach PalmOS nie było.

    Jeszcze mam pytanie. Microsoft jak uśmiercał WindowsMobile
    to wypuścił Windows Phone czy jakoś tak. Ktoś sie orientuje ile
    mniej więcej aparatów trafiło do sprzedaży z tym systemem ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-01-25 18:54:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 18:19:48 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Jeszcze mam pytanie. Microsoft jak uśmiercał WindowsMobile
    > to wypuścił Windows Phone czy jakoś tak. Ktoś sie orientuje ile
    > mniej więcej aparatów trafiło do sprzedaży z tym systemem ?

    Którym?
    Zwłaszcza, że urządzenia z jednym i drugim systemem są wciąż dostępne bez
    problemu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-01-25 19:20:14
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 25.01.2013 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Którym?
    > Zwłaszcza, że urządzenia z jednym i drugim systemem są wciąż dostępne bez
    > problemu

    I w "dobrej cenie":
    http://e-planet.pl/strona,produkt,id,142227,kat,122.
    html

    A pomijając bardzo specyficzne zastosowania to po co kupować _telefon_
    z WM?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 5. Data: 2013-01-25 19:39:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-25 18:54, Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > Którym?
    > Zwłaszcza, że urządzenia z jednym i drugim systemem są wciąż dostępne bez
    > problemu

    Z Windows Phone.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-01-25 19:46:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 19:39:40 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Z Windows Phone.

    Miliony. A sprzedaż dopiero się rozkręca.

  • 7. Data: 2013-01-25 19:55:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-25 19:46, Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > Miliony. A sprzedaż dopiero się rozkręca.

    Rozkręca ? To nie zastępują go Windowsem 8 RT ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-01-25 20:52:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 19:55:30 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Rozkręca ? To nie zastępują go Windowsem 8 RT ?

    A czemu mieliby? Słowo "phone" nic nie mówi?

  • 9. Data: 2013-01-25 22:25:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-25 20:52, Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > A czemu mieliby? Słowo "phone" nic nie mówi?

    Mówi.
    O głupocie pracowników Microsoftu którzy w momencie wejścia
    na rynek fali tabletów wycofali ze sprzedaży swój produkt
    który się do ich obsługi nadawał i zastąpili go produktem
    specjalizowanym dla telefonów.
    Jak tworzył się rynek oni stali z boku a teraz jak ostatnie
    nogi wracają i oferują dwa systemy na urządzenia z takim
    samym procesorem.
    Microsoft w swojej historii już różne głupoty robił, ale
    finansowo to chyba ta jest największa.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-01-25 22:31:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 22:25:44 +0100, RadoslawF napisał(a):

> [...]
    > Jak tworzył się rynek oni stali z boku a teraz jak ostatnie
    > nogi wracają i oferują dwa systemy na urządzenia z takim

    A możesz podkręcić jasność? Bo nic z tego nie rozumiem...