  • 41. Data: 2013-01-26 00:58:48
    Temat: Re: Play pieprzony
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-25 16:26, Tomek pisze:

    > czy ktoś zmuszał płaczące tu osoby do podpisywania umów i czy ktoś siłą
    > zabronił im przeczytania warunków umowy?

    Co stoi na przeszkodzie żeby strony umowy dogadały się i np. wykreśliły
    zapis o automatycznym przedłużaniu na czas nieokreślony.
    Co stoi na przeszkodzie??? Jest jakiś logiczny powód oprócz interesu
    operatora. Cały czas mówimy o umowie na czas określony.
    Cały czas mówimy że inny operator też ma taki zapis bez możliwości
    negocjacji.
    Nie takich rzeczy już UE zakazywała. Przynajmniej może się tu do czegoś
    przydać.
    Niech się przynajmniej umowa nazywa: "Łączona terminowa + bezterminowa
    po x mies. "
    Polska język - trudna język??? :-)

  • 42. Data: 2013-01-26 01:22:05
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "z" napisał:

    > Co stoi na przeszkodzie żeby strony umowy dogadały się i np. wykreśliły
    > zapis o automatycznym przedłużaniu na czas nieokreślony.
    > Co stoi na przeszkodzie???

    No i dogadałeś się z resztą tutejszych płaczków, żeby przy podpisywaniu
    umowy wykreślić zapis, który w związku z waszą amnezją jest lekko
    kłopotliwy? Nie dogadaliście się? Trudna język? Coś stało na przeszkodzie?
    Czy po prostu z braku argumentów zaczynasz filozofować jak niektóre tutejsze
    gimbusy?

  • 43. Data: 2013-01-26 07:01:51
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > płacę czterdzieści kilka zł miesięcznie a darmowych minut
    > mam tyle

    Jaka ladna ofiara marketoidow :)

    AK

  • 44. Data: 2013-01-26 08:34:21
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-26 01:22, Tomek pisze:
> [...]
    > kłopotliwy? Nie dogadaliście się? Trudna język? Coś stało na
    > przeszkodzie? Czy po prostu z braku argumentów zaczynasz filozofować jak

    Żeby była jasność. Swoich umów z "cfaniakami" pilnuję. Nie mam z tym
    problemu. Chcę tylko lemingom (popularne słowo) :-) uzmysłowić że w
    normalnych relacjach firma-firma, firma-klient takie zapisy są nie do
    pomyślenia. Gdyby przykładowo drukarnia podpisując umowę na druk 12
    wydań miesięcznika w 2013 r. umieściła coś takiego w umowie to klient
    by mnie wyśmiał i poszedł gdzie indziej. Jeszcze smród by się rozniósł
    na rynku. :-)
    A tu proszę. Można? Można. I jeszcze wszyscy są zadowoleni. Żałość.
    Nie byłoby tematu gdyby umowa się inaczej nazywała.
    Polska język. Trudna język? :-)

  • 45. Data: 2013-01-26 09:03:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl>

    Przy okazji, na końcu ma być .invalid

    > Wystarczyłoby przeczytanie jej raz. Jeden. Kiedyś tam. Rok temu, czy 10. I
    > to wystarczy, żeby pamiętać, że jeśli nie wypowiesz umowy, przedłuża się
    > sama. Zawsze tak było.

    Nie było. Umowy terminowe były umowami terminowymi. I nie da się pamiętać
    przez 3 lata kiedy umowę należy wypowiedzieć. Nawet przez rok się nie da.

    > I 99% to wie.

    Nie całkeim wiem co miałoby z tej statystyki wynikać, ale myślę, że twoje
    99% akurat nie musi wiedzieć bo wchodzi w kolejną promocję.

    > I mylisz się. Nie jestem w takiej samej sytuacji, a wręcz przeciwnie. Mam
    > 6 umów i termin każdej mam zapisany zarówno w kompie jak i w telefonie w
    > notatkach.

    Czyli jest jak napisałem: nie pamiętasz. Dobrze sobie to zorganizowałeś, ale
    nie pamiętasz. W sumie nie wiadomo czy dobrze zorganizowałeś, ale załóżmy
    optymistycznie, że tak. Okaże się, nie zapominj napisać.

    > Czasem sobie sprawdzę ile mi zostało i odpowiednio wcześniej dzwonię do
    > konsultanta celem przedłużenia umowy. To naprawdę nie jest trudne. Tylko
    > niektórzy muszą zrozumieć, że życie nie polega na płaczu i wymaganiu od
    > innych. Od siebie też trzeba zacząć wymagać. A zacząć trzeba od myślenia.

    Zacznij od myślenia. Żyję, mam w cholerę różnych rzeczy do robienia,
    zasadniczo umiem sobie wszystko zorganizować. Mam już po dziurki ustawiania
    przypomnień dla kolejnych bzdetnych umów. Chciałbym bezterminowe zawierać za
    rozsądne pieniądze, ale nie ma.

  • 46. Data: 2013-01-26 09:07:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Z brakiem zasięgu nie dyskutuje. Jakbym nie mógł używać telefonu
    > to też zmienił bym operatora bez namysłu.

    Jakby się nie okazało, że jeszcze jesteś w poprzedniej promocji.

  • 47. Data: 2013-01-26 10:16:10
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On 26 Jan 2013 06:01:51 GMT, Andrzej wrote:

    > Jaka ladna ofiara marketoidow :)

    Wiesz, kiedys byly takie czasy, ze abonament się placilo za ,,bycie w
    sieci''. Wiec IMO nazwanie dodatkowych uslug ,,w ramach abonamentu'',
    czy ,,bez dodatkowych oplat'' ,,darmowymi'' ma jakies uzasadnienie.

    Jak kiedys w prepaidzie byl wymog ładowania konta min 50zl/kwartal nikt
    na to nie mowil abonament, mimo ze de facto nim byl. Mozna się glupio
    spierac o słówka, tylko jakie to ma znaczenie? Żadne, prawda?
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 48. Data: 2013-01-26 10:22:49
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 26 Jan 2013 08:34:21 +0100, z wrote:
    > A tu proszę. Można? Można. I jeszcze wszyscy są zadowoleni. Żałość.

    Wiesz jaki byłby lament tych wszystkich jęczydup jakby im oper, zamiast
    przedłużyć umowę na bezterminową, wyłączył numer?
    Skwierczeliby tak samo, jak nie bardziej, tyle, ze skutki takiego ruchu
    byłyby dla abonenta o wiele gorsze.

    Moze się do ciezkiej choinki zastanowcie nad alternatywa i czy naprawde
    chcecie takiego wariantu? Ale tak naprawde, IRL, a nie w paplaninie na
    usenecie.

  • 49. Data: 2013-01-26 11:38:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-26 07:01, Użytkownik Andrzej napisał:

    > Jaka ladna ofiara marketoidow :)

    Ofiarą marketoidów to ja nazywam takich co płacą trzy razy więcej
    a po zakończonej umowie dostają automatyczną podwyżkę opłat.
    No ale ja to truskawki cukrem.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2013-01-26 11:54:07
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-26 11:38, RadoslawF pisze:
    > Ofiarą marketoidów to ja nazywam takich co płacą trzy razy więcej
    > a po zakończonej umowie dostają automatyczną podwyżkę opłat.
    > No ale ja to truskawki cukrem.

    Mnie to będzie kosztować najwyżej 80 zł, ale s-syny stracą na tym
    dziadostwie nie tylko moje pieniądze.

    --