  • 81. Data: 2013-01-28 10:32:59
    Temat: Re: Play pieprzony
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 25 Jan 2013 15:20:08 +0100, w
    <51029492$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> napisał(-a):

    > Dokładnie. Umowy, jak pisałem, nie studiowałem. Wystarczył mi okres jej
    > trwania. I wciąż nie rozumiem, jakim prawem go sobie zamieniają na abo
    > bezterminowy.

    Zgodnie z zapisem w umowie, którą przeczytałeś i podpisałeś.

  • 82. Data: 2013-01-29 18:51:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 83. Data: 2013-01-31 11:05:24
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-01-26 08:34, z pisze:
    > "cfaniakami"

    > Polska język. Trudna język? :-)

    Jak widać wyżej, dla niektórych zdecydowanie tak!

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 84. Data: 2013-01-31 11:36:46
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-31 11:05, Akarm pisze:

    > Jak widać wyżej, dla niektórych zdecydowanie tak!

    Chodzi Ci o pogardliwe użycie cudzysłowu w celu napiętnowania
    mentalności niektórych "przedsiębiorców"?
    Uwaga: Też użyłem cudzysłowu. ;-)

    Bo na CWANIAKA to trzeba mieć jaja :-)

  • 85. Data: 2013-02-01 00:27:14
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-01-31 11:36, z pisze:

    > Chodzi Ci o pogardliwe użycie cudzysłowu w celu napiętnowania
    > mentalności niektórych "przedsiębiorców"?
    > Uwaga: Też użyłem cudzysłowu. ;-)
    >
    > Bo na CWANIAKA to trzeba mieć jaja :-)

    Na plus: sprawdzenie w słowniku.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 86. Data: 2013-02-01 23:17:32
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-01 00:27, Akarm pisze:

    > Na plus: sprawdzenie w słowniku.

    Pewnie nie uwierzysz ale już od dawna w ten sposób ubliżam typkom o
    wiadomej mentalności. Nie lubię ich. Możesz sprawdzić w archiwum.
    A za mistrza ortografii się nie uważam mimo wieloletniego detepowania. :-)

  • 87. Data: 2013-02-02 04:09:59
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-02-01 23:17, z pisze:

    > Pewnie nie uwierzysz ale już od dawna w ten sposób ubliżam typkom o
    > wiadomej mentalności. Nie lubię ich. Możesz sprawdzić w archiwum.
    > A za mistrza ortografii się nie uważam mimo wieloletniego detepowania. :-)

    Ja nie pisałem teraz o jakimkolwiek ubliżaniu. Pochwaliłem Cię tylko za
    sprawdzenie wyrazu "cwaniak".
    Coraz więcej nieuków nie przejmuje się nieznajomością języka ojczystego.
    Debilki piszą kierofcuf, miszczuf itd, itp. Co więcej, niektórzy wręcz
    szczycą się brakiem szacunku dla potencjalnych odbiorców treści
    produkowanych przez siebie.
    Stąd ten plus za zajrzenie do słownika.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 88. Data: 2013-02-02 09:23:46
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-02 04:09, Akarm pisze:

    > Stąd ten plus za zajrzenie do słownika.

    Oj tam, oj tam. :-) Sęk w tym że ja nie zaglądałem. :-)
    Może te środki artystyczne jednak za trudne dla odbiorców. ;-)

  • 89. Data: 2013-02-02 17:44:31
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-02-02 09:23, z pisze:

    > Oj tam, oj tam. :-) Sęk w tym że ja nie zaglądałem. :-)

    Aaa...

    > Może te środki artystyczne jednak za trudne dla odbiorców. ;-)

    Jakie "środki artystyczne"? To elementarne braki językowe*. Nie masz
    czym się chwalić.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 90. Data: 2013-02-04 07:09:19
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-02 17:44, Akarm pisze:
    > Jakie "środki artystyczne"? To elementarne braki językowe*. Nie masz
    > czym się chwalić.

    Etam... Jednak nie zerknąłeś do archiwum. :-)